nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 27, 2009


SATU HARI DI GENTING....

sempena cuti raya cina ni...
kan dapat cuti panjang 4 hari...
tp aku biasalah... 2 hari kitarang lepak kat umah je...
coz peyut standby...on call 24 jam...
dah nama pun bini Peyut...dan peyut pun keja TNB...
so kenalah paham... dan aku mmg paham...
7thn dah kan..hidup bersama...

walupun kekadang tu geram gak...
oppps termelalut plak...
so semalam... dengan happynye...
kitarang g ke Genting tp
kitarang just g balik hari je...
coz seperti biasa malam nanti peyut keja...

nilah tujuan utama ke sana... coz ORKED nak naik sgt skyway...

fuhhh.... dah nama pun CUTI RAYA CINA....
mmg sesak gila.....mgkn dorang ni tak balik kampung kot...
tp yg bestnya...time kitarang sampai je...
tengok...kabus tebal giler....
sejuk yg amat...

dan yg tak bestnya....
parking suma FULL... kena parking luar jauh giler...
tp dah janji ngan ORKED nak naik skyway kan...
so terpaksa redah gak....
masa nak naik skyway satu hal...
beratur mmg panjang giler....
hmmmmmmmmm...... inilah rakyat malaysia....
mmg pandai menghabiskan masa cuti
SO JOM LAYAN JELAH GAMBAR AKU SEFAMILY.....
LAYANNNNNNNNNNNNN

nampak tak ketebalan kabus tu... jln pun kureng jelas...

ini pemandangan dari skyway

orked n peyut...


masa ni dah turun skit...kabus pun dah kureng


aku n syasya... sebenarnya syasya ni takut...

muka budak takut....






sekali lagi....muka puan punya Blog....akulah...

masa ni syasya dah ok skit... dah berani turun dr tmpt duduk...

peyut n anak2.... masa ni dah nak balik...


aku n anak2


gambar kat bawah tu plak..
tgh jln nak ke tmpt parking keta... jauh beb...turun ke bawah...
hmmmm...oklah...best... cuma sesak sgt... sampaikan kan dalam tu dah tak rasa sejuk...
kitarang lunch pun kat KFC je... tu pun mmg ramai giler...dan yang pasti makanan kat sana sumanya jd dua kali ganda.....kalau anak ramai...
hmmmmm lu pikirla sendiri.....
nota : entah bila plak nak g jejalan camni... coz sumanya bergantung pada ketidaksibukkan PEYUT..... aku on je..... BERKHIDMAT UNTUK NEGARA.... hahahaa.....

No comments: