nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 27, 2009


APASAL AKU SELALU LUPA....


pagi td masa aku on the way nak g pasar....
tetiba otak aku teringatkan sesuatu....
bukan ingatkan suami aku yg berada di rumah
bersama anak aku...

tetapi...

aku dengan tetiba baru aku teringat akan
lesen kereta aku...
hmmmmm bila agaknya tarikh tamat yerk...
dgn sepantas kilat aku terus capai lesen keta aku...

dan....
ALAMAKKKKKKKKKKKK....
dan tamat tempoh ler.... 16 Januari lagi...
adoiyaa.......
AKU LUPA LAGI....


tahun lepas 2007 pun centu gak....
tahun sebelum tu lagi la.....
mati bulan 11 2005... tp bulan 1 2006 baru aku sedar....
best tak aku.... bawa keta je pandai... tp terlupa nak
check tarikh luput lesen aku...
fuhhhh... mmg nasib aku baik....
PAK POLISI ENGGAK TAHAN SAMA AKU....



dan tadi...
lepas aku tau lesen aku dan M A T I....
apalagi...
terus aku jadi pemandu berhemah....
terus pakai TALI PINGGANG......
kalu tak aku mmg salah sorang rakyat MALAYSIA
yang ingkar akan peraturan ini....


hehee... ada sebab knp aku INGKAR yerk...
so...

besok terpaksalah aku kena ke P.O
untuk menghidupkan kembali lesen keta ku
yang dah uzur itu....




nota : so besok aku kena pakai tali pinggang lagi...huhuhu... tak bestnya....
tp apa kan daya.... terpaksalah jugak....

No comments: