nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 2, 2009

HATI KU TELAH DILUKAI....


.....................................................
knpa hati manusia ini suka busuk hati....
tidak boleh melihat org lain hidup dlm
kegembiraan....

mulalah memasang cara bagi menyakiti
hati org....

dan kenapalah manusia ini begitu sekali
perangainya.......
tidak sedarkah bahawa TUHAN itu hanya SATU.....

mgkn hari ini hari manusia itu...
mungkin suatu hari aku....
tetapi biarlah ........

aku dah malas nak layan karenah yg memening
kepala aku.... cuma hati ini ttp TERLUKA....

6 comments:

Mya said...

sabbar sabbar...

lawa layout baru ko.. mek sokaa.. :D

EraNaZeErA.. said...

To MYA:

ma sih.. mmg tgh sabar... tu yg pendek je entry tu.. dah malas nak layan org cen ginni..

toche...toche very4..

Elyn said...

cantik la layout baru ni...... aku gak maleh nk ubah2 hahahaha

EraNaZeErA.. said...

toche...toche... jgn la malas... rerajin.. jom pakai reramai pakai layout 3 kolum.. hehehe

~ Nana ~ said...

sabar sabar...kalau ko x tahan gak...ko blasah je orng tu....hehe

EraNaZeErA.. said...

TO NANA >

sabar mmg sabar... tp tula ingat nak p belasah je... tp kang kena saman plak... dunia skrg kan suka saman org... hehehe..