nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, March 6, 2009

JIKALAU.......
AL FATIHAH ......


7 MAC 2009 (-besok) genaplah SETAHUN usia ARWAH ZULAIKHA....
jikalau ARWAH masih ada mgkn sudah pandai berjalan....
sudah pandai nak bertutur dgn petah....
tp semua suratan takdir..... jikalau pun ttp sama....
yang pasti...... IJAH, ZUBED dan kami sekeluarga amat2 merindui ARWAH...
tak tahu bagaimana nak gambarkan....
ingin sangat nak memeluk Arwah.....
YA ALLAH.....susah nak gambarkan....
airmata ttp keluar bila melihat gambar ARWAH.....

masih terasa mcm mimpi..... berharap besok bila bangun...
Arwah masih ada.... tetapi..... itu hanyalah harapan yg mmg xakan terjadi....


Cuma yang pasti ARWAH telah menjadi BIDADARI SYURGA....
yang senantiasa menanti kedatangan kedua IBU BAPANYA.....


AL-FATIHAH BUAT

ZULAIKHA BT. ZUBAIR.....


7 MAC 2008 - 21 OKTOBER 2008.....




...........................................................................................................



dedakasi telah dicipta Khas untuk ARWAH oleh Followers Blog MEMORIZULAIKHA....
iaitu ZAM...(terima kerana sudi memcipta sesuatu yg menyentuh jiwa....)




z- zulaikha hadir membawa ceria
u- untuk kebahagiaan ibu dan ayah''
l- lembaran baru telah bermula
a- akan tetapi cuma seketika
i- impian kini telah pun musnah
k- kau pergi jua mengadap Ilahi
h- hanya tinggalkan sekelumit memori
a- adilkah begini cara pemergianmu?


z- zalimnya makhluk bernama manusia
u- untuk apakah kekejaman ini
b- bayi kecil menjadi mangsa
a- angkara cuai pencetus musibah
i- iringilah perjuangan ini dengan doa
r- rentak kebenaran pastikan bergema!


WAJAH2 YG DIRINDUI......













kenangan yg terindah......buat selama2 lamanya....




betapa gembiranya ARWAH.....



................................................................................................................................








khas buat adik aku IJAH..... kuat, sabar, doa dan berserah pada ALLAH agar semua yang belum terjawab akan terjawab jua..... KAK dan yang lain2 senantiasa menyokong ijah dan mendoakan yg terbaik..... insyaallah akan ada ZURIAT pengganti dan pengubat rindu ARWAH ZULAIKHA.....
............................................................................................................
nota : kes masih lagi berjalan... dan sedang menunggu dri pdrm... minta2 semua terjawab dengan kebenaran yg sebenar.....

8 comments:

Fao said...

Selamat Hari Jadi Zulaikha.
Al Fatihah.

Elyn said...

Al fatihah...... aku kalo baca bab zulaika mesti sedih!!! menitis air mata ni!!!!

kakpiah said...

pagi nih dua kali aku menangis..
seorang lg baby di jemput pulang..

dan yg pasti mak & ayah baby tu melalui situasi yg sama dgn ijah & zubek..

tabahlah wahai hati..

http://www.fajaril.net/blog/

era.. sedihnyer tgk gambar zubek ngan zulaikha....

EraNaZeErA.. said...

to FAO >

terima kasih , Al Fatihah...


to ELLYN >

kita ni pun sedih, apalagi ijah.... sedih aku bila pikir ijah....

to KAK PIAH >

tu la gambar tu mmg sedih bila aku nengok... arwah happy sangat... arwah mmg suka senyum bila bergamba.... dan arwah mmg rapat ngan zubed... aku mmg sedih bila ingatkan ijah n zubed... hanya ALLAH yg tahu apa yg dorang rasa... tp mmg rindu betul ngan arwah

Umie said...

aku pun sama...bila baca entry psl arwah baby Zulaikha nie mesti rasa perit je hati...sedih mengenangkan Ijah sekeluarga...marah mengenangkan PMTP sekeluarga...mudah2an kebenaran terjawab secepat mungkin...aminn!!!

EraNaZeErA.. said...

to UMIE >

mudah2han.... kebenaran akan terjawab... berat mata kita memandang berat lagi apa yg ijah tanggung... kerinduan yg amat2 sgt...

MasNurin said...

Tiap kali nengok gambar arwah mesti rasa sayu.Mudah2an orang yang menyebabkan kematian dia akan dibawa ke muka pengadilan.

EraNaZeErA.. said...

to MASNURIN >

insyaallah... sama2lah kita berdoa agar walupun lambat kebenaran akan terjawab jugak....

tp mmg air mata ni laju je keluar.. kalu nengok gambar ARWAH... rindu yg amat amat sangat... susah nak gambarkan... huhuhu...