nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, May 5, 2009


FUUHHHH.... CANTIK GILER....WA CAKAP LU..



hehehe... cuba korang tengok gambo di bawah ni...

apa kata korang...

CANTIK.....?

MENARIK....??


TERTARIK....???

atau

NAK TERMUNTAH....


aku cilok gambo ni kat blog adik aku NOFAL......

first aku nengok... nak tergelak pun ada....
ada gak manusia cenngini yerk...

rasanya org MALAYSIA ke bukan....







hmmmmmmmmmmmm ?????????????????









nota AKU : nak jadi cantik... ha.. terlebih sudah...

7 comments:

pinkiss said...

kikikii.. sengal. macam kambing.

kakpiah said...

weh.. apa nih?
aku tak mo stori yg nih..
aku nak stori bali!
cepattt!!
hang ngan tipah sama ja nak seksa aku!!
huh dan huh lagikk!!

Ibuhani said...

minah ni kat dlm komuter negara mane yek....? Kalau kak ani jumpe mau jugak kena sound budak ni.....

Aspalela said...

Tumpang lalu ye...

hehhehehehhe.....(nak gelak dulu)

Pesen ape ye tu?? x pnh nmpk lagi ni..kui3....

Eh! nak cam kak peah lor!!...mana cite bali tu era? x sabo nak tgk gambo ni...heheh

Bitt said...

wakhakhakhakhakhakhakhakha....hanya mampu tergelak jek

mummy_adam said...

kahkahkah.. ini fashion crime nie.. :)

Naughty Adam said...

huhu~ fesyen le tu...