nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, May 11, 2009

TAJUK : TENTANG AKU.. LALALALA


1) Letakkan gambar profil anda....

2) Terangkan maksud gambar ini....

- hmmmmm.... maksudnya... adalah...... menerangkan betapa ERANAZEERA nampak CUN GILER....wa cakap lu... ngeh ngeh ngeh... bleh tak jawab centu... mesti korang dah termuntah ijau kan... tp aku apa peduli... aku suka....... hehehe.. sebenarnya... AKU PUN TAK TAU MAKSUD GAMBO ni...


3) Kenapa letak atau pililh gambar ini...


- sebab.... AKU PUNYA SKE ARH!!!!!!... ngeh ngeh ngeh.... cup cup... sbb aku rasa seperti di atas.. lalalalala... sila tahan muntah anda wokehhhh...


4) Tag lelain blogger...

- ?????????????????????????????????????????? uishhhhhh pening ni.... aku takut kang ada yang bom aku kang... so aku bagi pada yg rajin jelah.... so yg tak rajin... korang tak payah wat.... wokehhhhhh...




nota AKU : dibawah ini aku letakkan gambar yg aku suka masa di BALI ari tu... request dari EN ADAM Berdarah manis ...... so meh nengok... hehehe.. ingatkan dah abis yerk...




gambar aku dan KSH aku.. CIK TIPAH...
dedua nampak happy...
lagi...

gambar berlatar belakangkan GUNUNG BERAPI Kintamani... cantik sangat...

(PAK MADE yg amik...pandai3x)

dan sekali lagi...

gambar aku ngan KSH CIK TIPAH... nampak cam manjer je... hehehehe dan yg paling tak tahan tu... nampak comel lah... ngeh ngeh ngeh...

nota AKU : kali ni bebetul dah ending.... :p

No comments: