nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 18, 2009

HUHHH.... SADISNYA.....



hati aku... amatlah... sedih... geram... marah...

tp... apa nak buat... dah jadi pun...

dah tak leh.. nak pusing masa balik... huhhhhhh....



nmpk tak.. lubang kecik2... tu...
tu la bekas si syasya cucuk sofa ngan pen... huhuhhhh....huwaaaaaaaaaaaaaaa.... abis sofa yg
belum sampai setahun jagung....



dengan lebih dekat.....
  • dgn ini... lepas ni...cepatlah merebak koyakkan di sofa ini... huhuhhhhh....

penat2 aku pilih kaler itam coz tak nak bg nampak kalu ada kesan conteng2.... tp ....

tup tup..... budak bertuah ni... cucuk terus ngan PEN......

syasya... syasya.... sedih gila aku... td aku siap kurung dia kat luar rumah jap... dgn lampu aku

padamkan... hhaaaaa.... meraung gak la...
  • so ni la budak bertuah tu.... sofa kat belakang tulah mangsanya... huhhhhh....

nota AKU ;..... udah la hati aku masih sakit n panas... ditambah dgn kejadian ni... plak.... lagi la panas... sib baik anak sendiri....

8 comments:

tipahvogue said...

lorr..sayangnya!!! bertuah btoi dak syasya nih!! hahahaha....nasib hang la angah oi!!

Kaseh said...

haha nengok muka syasya tak jadik nak marah kan.. sgt comel.. dia suh tukar sofa baru tuh.. tuh yg men cucuk2 ngan pen..hehe dugaan.. sampai ati ko kurung dia kat luar..haiyaa..hehehee

atty's said...

rileks je syasya...tak cam bersalah..hehhehehe..

EraNaZeErA.. said...

to TIPAH >

tu la... mmg nak menangis aku rasa... udah ler.. aku mmg tgh dlm keadaan amarah.. hehehe... hang kan tau sbb apa....

to KASEH >

huhhh... masalahnya sofa tu aku baru je beli bulan 4 ari tu... tu yg rasa sedih gila tu....

hahaha.. aku mmg garang... kalu anak aku wat salah.. tp lepas tu ttp pujuk balik..beb... tp mmg tak jd nak marah si syasya ni... coz dia pandai amik hati aku.. hehehe

to ATTY's >

itulah syasya...hehehe

sWeEtdARLinG said...

erkkk.....

no komen
.
.
.
alangkah meja makan aku kena conteng pun, bergegar apartment aku pekik, ini plak sofa berlubang? huhuhuhuhu

EraNaZeErA.. said...

to Sweetdarling >

mmg.. bergegar gak umah aku smlm... bergegar dek suara aku n syasya... coz aku siap kurung dia kat luar... dgn padamkan lampu... haaaa..... tu la betapa aku marah smlm...

sedih ooooooooo..... udah ler belum sempat sofa tu smbut besday setahun...huhhhhhh... dah berlubang...

mummy_adam said...

hahahaaa.. syasya buli mama yer..ish.ish..

xpe kak, umah org ada anak mmg camtu, byk corak2 abstract yg xdikehendaki.. pasu pecah, dinding ada gambar2.. sabar jer lah ;)

EraNaZeErA.. said...

to MUMMY ADAM>

heheeh...

tu la kan..lg anak2 kita tak besar... mmg payah skit nak melawa-lawakan rumah... kena sabar bebanyak.... tunggu dah besar baru bleh berhias gitu.. hehehe