nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, August 20, 2009




PUASA



sekejap je kan... dah nak masuk bulan Ramadhan...
moga puasa tahun ni... menjanjikan lebih keberkatan ..... amin amin amin...
so kepada member semua... SELAMAT BERPUASA....


wah... bila puasa dah tiba...
secara otamatiknya.... aku akan mula bekerja keras menyiapkan

tempahan biskut samperit aku.... tahun ni... tempahan amat memberasangkan... dan

ada tempahan yg terpaksa ditolak kerana aku takut tak terbuat nanti...


bunga dri org tersayang....






nota AKU : tahun ni... besday orked jatuh bulan puasa lagi... udah lah orked siap request nak ajak kawan2 datang rumah... maknanya... kalau diizinkan aku akan buat sebelah mlm.. just tuk kekawan orked je...





psstt: aku bersiaran guna broadband celcom prepaid yerk????? mudah lg jimat... kalu tak nak tak payah top up... kalu nak... top up je....line pun ok...

No comments: