nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, August 1, 2009



IMPIAN JD KENYATAAN...

wah wah... cam besar benar impian aku yg satu ni,......
smlm.... aku dpt apa yg aku inginkan.....
peyut... adiah (lebih kurang tuk sempena besday bln lepas)... aku lappy yg baru.....


eeee... i like gitu... cumil n kecik.....

toche toche peyut.... ni yg i lap u very 4... ni... hehee...





nota AKU : bersemangat gitu... nak berupdate blog.... hehee... sambil masak... sambil dok update n jengah blog blogger2 yg lain... guna new lappy aku....
ADA AKU KISAH....

15 comments:

Ibuhani said...

wah! cantik lappy baru dia!

EraNaZeErA.. said...

tima kasih....

sWeEtdARLinG said...

mini ke beb? congrats.. lagi baek dari aku, kena beli tuk diri sendiri tuk bday... huhuhuhu

EraNaZeErA.. said...

to Amy >

mini...hehe... takper.. next time besday ko.. ko minta yg lain plak.. aku pun... dah lama impian ni baru kedapatan...

*Miss Geli^ said...

abang perutttt....eh silap...abang peyutttt.....

saya nak jugak....leppi saya ni kecik kedaung ni..nak tengok blue pun tak puas...bole abang perut, eh silap lagi, abang peyut belikan saya jugakkk...besday saya pun araun de koner jugakkkk

EraNaZeErA.. said...

To MISS Geli >

ni apa2 ni dok sibuk2 panggil abg peyut aku ni... apa klass nengok blue kat lappy... org kalu nak nengok blue kat TB LCD 42inci...baru nampak clear gitu.. hahaha..
kalu ko nak pinjam tv lcd aku... bleh...aku wat sewaan ikut jam...

Masy said...

comel2. aaaaa tudung kat entry bwah tu cam comel gak. x pasan plk regenye berapa. huhu

EraNaZeErA.. said...

to MASY >

aaaa.. tudung tu mmg best bila dipakai.. dan yg pasti.... murah.. 10hinggit je...

rynn2506 said...

tiut la lappie tu kak..
leh arr online mlm² pasnih...
suami yg prihatin suami akak tu ye...

EraNaZeErA.. said...

To Rynn>

hehe.. nak online mmg ler bleh.. tp kena tunggu tentera 2 org tu tido dulu... kalu tak susah.. kacau... insyaallah.. biarlah prihatin selalu...hehehe...

Anonymous said...

apa tak mintak yang boleh masuk dalam pocket belakang jeans tu... mesti seksi kalau terkeluar sikit, barulah vaioooooooooooooo gitu.

EraNaZeErA.. said...
This comment has been removed by the author.
EraNaZeErA.. said...
This comment has been removed by the author.
kak wos said...

eeieieiee..
ni yg buat wos pon nak sayang abang peyut gak nih...
tipah.. oo tipah.. jom la kita sayang abang peyut nih sesama....
wakakaka!!!

EraNaZeErA.. said...

to Kak wos..>

hehehe.... sayang jgn lelebih sudah.. tipah taknak... puas dah aku pujuk... haha....