nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 4, 2009

AKHIRNYA.... DAPAT JUGAK.!!!!!

dah tiga kali jumaat ...... aku nak benda ni... asal pegi je... penuh penuh penuh......
tp hari ni.. akhirnya.... dapat gak.... mana tak dpt... ari ni aku kuar awal skit....
awal setengah jam jelah.... berdezuppp g ke ALAMANDA gi terjah ini tmpt...



slurpppp.... arhhhhh sedapnya.....
dah kenyang2... merayau jap dalam alamanda.... dan terembatlah pulak.... baju tuk syasya n
orked... tp yg ada less 70% ler... so dlm 4 pasang baju poney n disney ... baru dlm RM60.oo...
murah2..... skrg ni.. takperlu nak beli yg mahal2... sbb kena berjimat... sbb aku nak wat Banglo..
hahahaa... giler berangan...
nota AKU : jumaat ni.. plan nak g JUSCO plak... cuci mata secara aman.... hehehe

10 comments:

jesnita_ns said...

kak eraaaaaa...adoiyaiiii..sy pn dh lama nk minum benda ni..akak ni saje tau bg sy terliur..ish ish ish

EraNaZeErA.. said...

to JES >

hehee... ala ciannya ibu ngandung.. ha.. cepat balik karang pujuk hubby suh bawa g a&w... minum puas2... nnt bby dlm perut kempunan.. hehehe...

jesnita_ns said...

kak era...akhirnya ptg td dh dpt gak minum float ni..huhu..ilang dh kempunan

EraNaZeErA.. said...

to JES >

wah... bagus2 sepantas kilat... so dah tak kempunan lah yerk...

kak wos said...

aku tanak komen entri nih.. tp aku dah komen 2 entri di bawah..
hahahahaks!!

EraNaZeErA.. said...

To KAK WOS >

ye la kak wos..... aku baru ingat nak suh abang peyut belanja ko.. hehehe

w.a.n.n.a said...

akak rasa teringin nk makan A&W lak bila tgak air kt atas tue..wakaka
next tyme nk g makan bgtau dkt wanna k..nk join dua kaki gak..hehe

EraNaZeErA.. said...

to WANNA >

teringin... ha..cepat gi terjah a&w.... wokehhhh... nanti kalu akak nak jejalan time rehat ari jumaat, akak roger2 wanna yer... kita dating lak.. ari tu jap je kita jumpa kat bwling...

EraNaZeErA.. said...
This comment has been removed by the author.
sWeEtdARLinG said...

aku wat aku terselera laa plak...

aku pun dah lama teringgguin rootbear float ni... nak gi terjah gak wehhh