nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, August 23, 2009

LAGI 3 JAM....



hari ni Orked mmg terkelepek sungguh.....

coz sampai waktu aku taip entry ni.... jam 4.30pm...

Orked masih lagi berpuasa...(walaupun sahur just minum susu je)


semalam hari pertama dapat tahan sampai kul 12.00tgh...

tu pun sebab dia dok tengok si kenit syasya dok makan biskut samperit...

tu yg tak tahan tu... mcm2 ayat yg kuar...

nnti kalu kak mati mcm mana....la....

umi tak kesian kat kakak ke???

mcm2... ayat kesian dia...


last2 aku pun suh bukak... bila dah bukak dia mkn biskut samperit n susu je..

pastu hampehhhh..... nasi pun tak makan...

dah lama tu... orked tanya... bleh tak kalau dia nak puasa balik...


hehehe... lawak tul minah sorang ni... aku just suh dia puasa besok ja (hari ni ler)


Alhamdullillah.... hari ni... nampak iman dia kuat... walaupun tadi si kenit tu


makan icecream depan kakak dia...


Request dari Orked, hari ni bukak puasa nak makan KURMA AYAM....

tp yang AKU masak tau... yg beli2 dia tak mau... huhhhhhh....

anak punya pasal maka aku pun bersemangatlah masak...

sbb aku kalu bulan puasa selalunya beli lauk tunjuk je... maklumlah kuarga kecik...hehehe





muka buka kelepek.. remote astro kat dia je... org len dah xleh nengok dah...





kurma ayam...yg direquest oleh ORKED...siap aku dah masak,.....




Orked n Syaysa... ni gambar smlm... dedua dok melaram pakai anak tudung syria aku...





















nota AKU : mlm ni... nak wat laksa plak.... Orked nak mkn... n ada request dri seseorang.... n besok aku kena wat dalam 10 bekas biskut samperit.... coz nak balik kedah... ada org tempah.... n utk mak aku.. coz raya ni turn aku beraya DI TERENGGANU....



2 comments:

rynn2506 said...

camtu lak gayanya orked puasa ye kak??heheh..xpe..dlm proses belajar la tu....go go orked...u go girl

pinkiss said...

cam aku je rupa dia berpuasa. ekekee..