nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, September 13, 2009

13.9.2003 (10.13mlm...)


SELAMAT HARI LAHIR


TO MY LOVELY....
NAFEESA SYAZANA BINTI MOHD FAIRUZ FADLY.... (orked)


GENAP 6 TAHUN .....



wah sekejap je .... dah besar anak aku sorang ni...
hari ni... masa aku.. wish orked.... tanya dia... kakak nak apa...
jawapan yg dia bagi...


hmmmm nantilah.... kakak belum fikir lagi nak apa....


hahaha... pikir2.... dulu... jangan minta yg puluh2 riban dah ler yerk.
so....


kepada KAKAK
(orked pun dok baca gak blog ni...tu yg suka sgt kalu ada gambo dia)


UMI, ABAH dan SYASYA....
SAYANG SANGAT DEKAT KAKAK...
SEMOGA KAKAK JADI ANAK YANG BAIK, BIJAK,.... DAN BERJAYA DALAM HIDUP KAKAK... DUNIA DAN AKHIRAT.....







nota AKU : kek besday besok baru nak gi beli..... coz dua hari ni aku betul2 terbusy giler... nak siapkan tempahan kuih aku.....

6 comments:

yus said...

Alamak!!

Orked..punyelah untie tggu..lupa jugak..

Happy Birthday yee Orked. Nanti Untie suruh Uncle gi carik hadiah utk Orked. Dgr cakap Ummi ye, jgn nakal2 (Azyana & Azzalea lagi nakal!!!)

Ibuhani said...

happy birthday orked :)

eyza said...

wah..dah besar anak dara akak yer...
utk Orked..
Selamat Hari Jadi...
Semoga Panjang Umur N Murah Rezeki..Amin...

*Miss Geli^ said...

hepi besday kakak..

mintak umi ngan abah bawak kakak pegi Ostrolia

sumijelly said...

wah..selamat hari raya orked..
eh silap...selamat hari jadi..
selamat panjang umur..
semoga menjadi anak yg solehah..
amin...

dr cik su sekeluarga....
hehehe

Anonymous said...

hepi beday orked...semoga pjg umur dan murah rezeki dan semoga menjadi anak yg solehah...

-mcik sham-