nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, September 9, 2009



180 - 13..... ????



jawapan tuk di atas... adalah tentang tempahan sekut raya aku.... huhuhhhhh cennatu.... semalam aku baru berjaya siapkan 13 balang.... balance dlm 167 balang....


hari minggu + cuti Nuzul Quran ari tu... aku hanya berjaya dpt 8 balang... huhuhhhh sedih siot....

bukannya apa... aku dilanda sakit kepala.... menggeletar satu badan... dan cik asma datang menyerang..... tu yg tak dpt nak siapkan banyak tu...


smlm aku menggagahkan diri.... gak.. tp sebelum tu... aku dah telan PENADOL LAJU 4 biji sekali gus..... coz setiap petang aku mmg akan dilanda sakit kepala yg amat sgt..... ditambah plak dengan penyakit thyroid aku yang menyerang kembali.... aku akan jadi mengigil.... jantung berdebar2... mcm aku baru habis lari 100 meter.... huhhhh....


so... ari jumaat aku akan cuti... untuk menyiapkan tempahan aku... minta2lah.... dapat aku siapkan.....




sebahagian sekut yg dah siap... aku kasi upkan bekas besar...
dlm 100 biji lelebih... coz sekut aku..comel mcm aku...hahahaha... gila pasan..








nota AKU : jangan suka mengata org yang selalu sakit... kerana.... setiap musibah yang diterima ada hikmahnya.... tiada siapa yang suka terima penyakit...... semuanya adalah UJIAN dari ALLAH swt.....

1 comment:

nAnA_jAnEz said...

akak pun tiroid yer...
mesti tak makan ubat ni kan..hehe..