nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 12, 2009




HATI yang BER DUP DAP DUP DAP...



sejak minggu lepas.... dup dap dup dap jantung ini...

hahaha... cam org bercinta plak... tp

mmg pun... hati ini tengah tak keruan...

hari KHAMIS ini.... sesuatu yang besar akan aku tempuhi...

yg akan mengubah sedikit masa depan aku...

agar menjadi lebih cemerlang...gemilang... dan terbilang.... wah cam best je bunyi nyer kan.....

so.... otak aku... mmg tengah tak der mood nak berblog buat seketika... kerna dok khuyuk

membaca.... fasal.. ingat... tp yg bestnya.. banyak pulak yd keluar... huwaaaaaaaaa..... tp

minta2lah ada gak yg dpt disimpan...

harapan... aku... doa2kanlah agar aku berjaya dengan sesuatu yg besar itu...








nota AKU :... kepada kamu yg nak add aku kat FB.. minta maaf aku mmg takmoh add kamu... sbb aritu kamu dah jatuh kan talak 4 kat aku.. kata takmoh kawan ngan aku... so aku pun dah terima talak itu... so... dont add2 aku yerk...








1 comment:

Elyn said...

apa yg dupdap tu???