nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, October 6, 2009

SEDAP SANGAT KER???????????


sejak.... ari minggu ari tu... syasya ada peel baru yg ntah apa2....
dah 2 tahun 10 bulan... baru muncul dlm pikiran si bertuah syasya ni...


tetiba je... nak isap PUTING... hisshhhhh.... tak penah plak dari kecik aku kasik puting... tetiba sekarang dah nak masuk umur 3 tahun... dia bleh plak teringin nak isap puting...







ni... semua penangan.... kat umah Mak ngasuh ler...coz ada bby Ashraf... dok isap puting...
mungkin syasya nengok cam sedap kot... tu yg jadi dok tak dok... nak isap puting tu...


kebetulan masa aku gi kedai ari sabtu ari tu... ada jual puting.. n dapatlah si syasya ni capai ngan sendiri nya.. so... mulai ari tu... hinggalah malam ni.... aktiviti syasya.. dok isap puting.... tapi takler 24 jam...kalu dia rasa nak ler.. n teringatkan benda alah tu...





ishhhhh.... poning kepala aku... tetiba lak... coz aku dari Orked baby pun mmg aku tak bagi isap puting... alhamdulillah... ok je... tp si kenit syasya ni plak.... tetiba je datang angin teringin nak isap puting.... mushkil sejuta kali... hehehe



nota AKU : minta2lah... kejap je keteringanan si syasya ni... nak isap puting....

5 comments:

pinkiss said...

adoila.. bebudak memang.

KM said...

nila petuanya tok mengatasi ketagihan merokok hehehe.......perokok2 tegar sure bleh cuba

mamarempit said...

KM..dh bento mokok lom....

eeiii....ape kes dak tenit ni memuting plak...adoiii...

mama pun pening...cam ne nk bentikan abg ensem dr isap susu pki botol sambel menggentel itu "entel"...huuuu

EraNaZeErA.. said...

to KAK PINKISS >

haha.. bebudak kecik mmg selalu ada idea yg baru2 ja...

to KM >

oooo... gitu yerk... jgn simpang ke lain dah ler... kang lg susah nak berenti... wakakaka...


to MAMA >

dak kecit syasya ni...mmg banyak peel pelik.....

hehee.... sapu gambir kat puting botol tu mama.. mana la tau lepas ni dah takmau isap dah... mcm petua dulu2 nak berentikan anak menyusu badan.. bleh ke cuba...???

c a b b i e n a said...

:)
comel je syasya isap puting...
ni nk cuba2 la ni
tgk org lain mcm sdp je isap, syasya pun nk gak