nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, October 21, 2009


PENDEK.....



nah... baik punya tajuk kan....

semalam... aku dah wat keputusan...

nak pendekkan... rambut dua2 anak dara aku tu...

coz kalu ikutkan hati mmglah sayang... tp disebabkan dedua susah


betul nak ikat rambut...

sampai rambut dah kusut... kekadang tu...



so dah minta green lite dari peyut....


petang semalam... balik dari keja ja...berdezuppppp aku bawa



dedua tu g saloon...


dan inilah hasilnya....





TARAAAAAAAAAAAAAAAAAA






ORKED....


ok tak?????






turn SYASYA plak...

terus.... jadi bulat plak si kenit syasya ni..









saya sukeeeeeeeeeeeee......





lepas...dah siap..blik umah... dulu.... lepas maqrib kuar spamily g cheras perdana.... coz aku tingin nak makan GCH.... sebelum tu... aku adakan sesi TERJAH mengejut... umpama terjah menebus kesalahan gitu....




terpana aku seketika (seperti gambar di atas)....takkala PINTU PAGAR org kaya itu... terbuka dengan sendiri nya.... tetiba aku menjeling manja kat peyut.... (kekonon... minta simpati gitu...hahahaha).... so... lepas ni.. blehlah aku meneruskan misi menerjah rumah itu... coz dah tau jalan.... yehaaaaaaaaaa.... aku suka....








nota AKU : ....mengakulah dengan kesalahan diri sendiri........ selesai masalah... tak gitu... tuan rumah gate terbuka sendiri.... larikssssssssssssss....





5 comments:

Alicia said...

cute!

Elyn said...

cute plak budak berdua tu berambut pendek. senang keje mak die gak tu heheheh

EraNaZeErA.. said...

to ALICIA >

toche... cute n senang keja aku...

to ELYN>

toche toche... wah mmg betul tekaan ko... mmg amat memudahkan keja aku... tu yg suka tu.. heheheh

kak wos said...

siyot jer kan sesi terjah tu??
buat la slalu centu!!

EraNaZeErA.. said...

to KAK WOS >

heheeh.. ala... ok per.. terjah camtu....barulah hang tak vogue da vas sgt.. kang kalu hang dah tervogue... abg peyut.. terpesona plak.. wakakaka...

hmm... mmg ada dlm pala otak aku ni.. nak wat lagi skali sesi terjahan begitu..... tungguuuuuuu