nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, December 30, 2009

2 dah 1 belum....



persiapan... tuk Orked ke TAHUN 1 semuanya dah settle... kecuali yuran... je..


baju pun dah... 5 pasang baju sekolah.. aku beli baju kurung satu je.. yg lain sumanya pinafore..

2 pasang kasut... habis dalam RM250...

so.. tinggal... nak dipakai je .... so teruja..

aku nak lihat anak dara aku pakai uniform sekolah....





dan tadi... dah settle... bab buku sekolah... dekat 2 jam gak aku kena beratur... huhuhhh

kedebuk kedabak.. habis dalam RM 245... tuk buku sekolah.. tp buku yg wajib hanya RM120 ja..

aku just include buku2 yang dicadangkan...

so.. aktiviti hari minggu.. membalut buku...

terus teringat zaman2 dedulu...

tp zaman aku dedulu.. semuanya buat sendiri.. huhuhhhh.....











nota AKU : besok... adalah hari PENDAFTARAN tuk TAHUN 1.... so... besok hingga hari Selasa aku cuti... walaupun aku tahu ORKED tak akan nangis.. tp saja ja.. nak lihat dia kat sekolah.. ok ke tak.... hehehe.... so... very teruja aku nak tunggu besok... :)

3 comments:

Kak Lia said...

budak skang ni sume brani2....
tk mcm mama... :P...darjah 4 baru sekolah bebetul...

malu nk cite...tp nk citer gak...

dr tadika smpi drjh 3..betunggu tangga arwah mak kt sekolah...kui3....

EraNaZeErA.. said...

hehehe... biar betul... sampai darjah3... tp takpa... sejarah manis tu.. hehehe

tu la kan.. bebudak skrg sumanya berani2... mak bapak yg terover nak tunggu.. hehehe

Unknown said...

Thanks for this great post


SEO Company