nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, December 12, 2009

SYASYA KENA TAHAN...







mmg teruk keadaan syasya kali ni...
demam yang berlarutan sehingga hari ke 5....
panas yang mencecah ke 40.... huhuhhhhhhhh...



badan syasya yang menjadi kering....mulut merekah2... hingga berdarah...
kedua2 kaki syasya membengkak hingga keras...
mmg sedih n takut yang amat..
lepas... doktor Xtray...... n amik darah...



sel darah putih meningkat tinggi... dalam 16.4...

dan keputusan Xtray .............. syasya dijangkiti penyakit NUEMONEA..(ntahlah betul ke tak aku eja...gasak jalah) dan ada jangkitan kuman pada paru-paru syasya....




so.... mau tidak mau mmg syasya kena tahan di wad tuk pemantauan yg sebetul2nya..
skrg.... berada di PUSAT PERUBATAN AZ ZAHRAH... BANDAR BARU BANGI...



hingga aku buat entry ni... panas syasya masih ditahap tinggi....38.9...
tak turun.... just turun masa selepas mandi ja... pas2... naik balik...


Ya ALLAH.... biarlah takda apa2 yang bahaya terjadi kat syasya...

sedihnya aku..

















nota AKU :............... sesuatu yang gembira itu... akhirnya bukan milik aku ......... hanya sementara dipinjamkan................ tapi aku REDHO.................. mungkin aku agak stress sejak akhir2 ini... kerana asyik berdukung dak syasya.... huhuhuhhhhhhhhhhhh :(

5 comments:

danishahumaira said...

take care smg syasya cepat sembuh

yus said...

alahai..
patutla tak dgr sore syasya nagis2...
rupenya dia ada kat wad.

(macamana aku nak dgr, aku kat kat kg pandan siang tadi...cet)

Anonymous said...

la siannya syasya..semoga syasya cepat sembuh...hrp2 penyakit syasya x serius..

-k.sham-

Anonymous said...

Salam kak...i'm your silent reader. saya doakan syasya cpt sihat.saya dh lalui apa yg akak lalui dgn syasya. anak saya (1 1/2 yrs) pun kena penyakit yg sama & kena tahan 6 hari kat sepital. baru discharge last week and td check up doc kata dh fully recovered. it's very hard time especially saya tgh sarat anak no 3. tp syukur sgt sbb takde apa2 yg buruk berlaku kat anak saya. byk2kan doa & sabar ye kak - lina

Mommy Prince said...

Bergenang air mata baca entry kalini.teringat anak bujang kat umah..

semoga era ngan keluarga tabah.

sama2 doakan syasya cepat sembuh..