nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, December 12, 2009

SESUATU ITU BUKAN LAGI MILIK AKU...



akhirnya kini pasti....bukan rezeki aku utk kali ini... redho dalam sedih...

kena DnC... dpt MC seminggu...... sedih sesedihnya... :(


hanya sempat... 6 minggu 4 hari sahaja.....


........... tp kehidupan masih kena diteruskan...

syasya masih perlukan perhatian.... coz demam still tinggi... tak da perubahan...






nota AKU : bak kata doktor tadi.. ada hikmah disebalik kejadian ini........... insyaallah.... akan ada rezeki di lain masa.....

15 comments:

yus said...

sabar kak era ye..

mmg pun, saya pun sgt bersyukur dgn kejadian yg berlaku kat saya. dapatla nak jaga dua beradik yg lasak lagi ganas ni.

rasanya, kalau saya 'berperut' lagi, mau pengsan dibuatnya..

Ibuhani said...

x der rezeki......rehat nanti bila sihat boleh cuba lg ekk....jgn sedih. Smoga cpt sembuh :)

PuTeRi BoNgSu said...

sabar ye era..
put3 tumpang sedih bila baca entry ni.bykkan bsabar & terima ini semua sbagai dugaan dr allah. ada hikmah atas apa yg tjadi..

KM said...

sesungguhnya manusia itu akan selalu diuji. Bersabarla ya dgn ujian itu.....

cik_mila83 said...

akk...
takziah yer... takpe mungkin ada rezeki lain kali...

tipahvogue said...

btoi kata doc tu..ada hikmah disebalik setiap apa yg terjadi... kena terima dgn redha k....

apa yang mampu aku ckp cuma.... sabar bebanyak ok!!! jaga kesihatan hang. kalo hang saket, sapa lak yg nak jaga syasya kan?

semoga syasya cepat sembuh seperti sedia kala...sian tgk tangan berwayar bagai tu! isk!! sedey arh!

onniey84 said...

byk2 kan brsabar kak era..mgkin ada hikmah disebaliknya..
jaga syaysa baik2...syasya sekarang mcm mana

Shima said...

sabar ye, umur masih muda, cuba lg jgn putus asa. Buat Syasya, moga cpt2 sembuh. Tetiba akk teringat jgk Khadija anak akak yang kena sembelit (menangis2 nak buang air).

Anonymous said...

sabar ye era..ppuan br lps d&c lg cepat lekat... itu pengalaman akak la..

-k.sham-

mamarempit said...

sabar...rezeki tu akan dtg jua...insyaAllah....

fazila79 said...

takziah.... on the same time..saya doa kan syasya cepat sembuh...insyaAllah...amin...

NISREEFA said...

takziah la dik.. jgn sedih sesgt kay.. insya-allah ada rezeki lain nanti.. teruskan berusaha..

EraNaZeErA.. said...

to ALL >

thanks a lot... insyaallah...

redho tetap redho.. tp kesedihan tetap menjengah..... huhuhhh... apa2pun tetap kena teruskan.....

danishahumaira said...

era setiap kejadian ada hikmahnya, smg awak tabah

Elyn said...

sabar ye era... mungkin belum rezeki kot!!