nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 22, 2010

DAH JADI 3...


HAPPY BESDAY SYASYA... 22.2.2007



Hari ini... 22.2.2010... genap usia budak kecik ni.... 3 tahun....
SYASYA AMEERA IRDINA BINTI MOHD. FAIRUZ FADLY




pejam celik pejam celik... dah 3 tahun umur dak syasya...

sepanjang 3 tahun ni... paling menguji sekali pada tahun lepas...

di mana dak Syasya... warded selama 7 hari, demam panas yang tidak baik2..
dan yang paling sedih n takut sekali dak Syasya telah disahkan positif
Influenza A.... tp syukur kepadaNYA kerana NEGATIF H1N1..... dan

syukur yang teramat2...kerana syasya pulih sepenuhnya....



syasya versi 1

syasya versi 2

syasya versi 3


syasya versi 4






syasya... sekarang... n the very lasak girl..... n pelat girl... hehee

HAPPY BESDAY... SYASYA AMEERA IRDINA...
SEMOGA MEMBESAR BAGAI JOHAN... DAN MENJADI ANAK YANG BERGUNA
DAN
BERJAYA DALAM HIDUP DUNIA DAN AKHIRAT....
ABAH, UMI N KAKAK DOAKAN YANG TERBAIK BUAT SYASYA....




nota AKU : ................. masa berlalu dengan pantas.................


8 comments:

awien said...

selamat hari jadi syasya....bila nak wat party nie..hehehe

nn said...

hepi besday syasya....

Rizziela said...

Appy birthday syasya..semoga membesar dengan sihat & berjaya...

Semoga menjadi anak yg solehah kepada keluarga.....semakin cutelah Syasya ni

imanamani said...

happy bday to cute syasya from iman and alya.....

*Miss Geli^ said...

hepi besday chacha...

takut kat auntie lagi???
ahhahahah

Naughty Adam said...

hepi beday syasya!

EraNaZeErA.. said...

to UNTIE2 & UNCLE..

tq... for the wish yerk... untie ayong... parti tu.. tunggu... bajet.. hehehe...

to untie GELI2...

dah tak takut dah coz untie dah ada bby tomel.... hehe :)

sumijelly said...

wah...cepat kan masa berlalu..
dah besar dh anak2 yg dahulu kita lahirkan..

semoga anak2 ini tidak lupa akan jasa kita yg melahir, menjaga dn memberi kasih syg padanya..

Selamat Hari Jadi Syasya...

http://sumijelly.com