nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, February 19, 2010

KERJA GILA... LALALA..




PECUT DENGAN JAYANYA...

hari ni... aku telah membuat satu benda yg jarang aku buat....

pada hari Jumaat.... of coz Jumaat adalah hari rehat yang lama...

dari 12.15tgh hingga kul 2.45 petang....

selalunya... aku n kekawan just suka kuar area2 bangi, kajang, putrajaya... or

serdang ja.... kalu terjauh skit pun JUSCO Puchong... tu pun jarang2....

tp hari ni... aku telah buat kerja gila...

aku telah mensuggestkan kat kekawan... nak gi JALAN TAR... nun di KL...

coz aku nak beli tudung syria batu2... yg aku idamkan... coz kat bangi dah tak

banyak pilihan.... walaupun harga adalah murah...

so... pikir2 takut sempat ke tak.. balik sebelum 2.45pm.... dan jawapannya...

JOM SEMPAT PUNYA.... sapa Drive???? AKU...

so.. geraklah.. kami berlima (ngam2, dua dpn tiga belakang)...bersama MYVku...

keluar dari Tol Bangi dalam kul 12.25tgh... sampai parking kat dlm SEMUA HOUSE...jgn tak caya.. kul 12.50tgh... fuhhhhh.... laju tak aku pecut.... dari Bangi tau...dlm 120

so... dalam 6 kedai gak lak... kitarang masuk kuar, tawar menawar....

dan dptlah tudung syria yg aku idamkan... semuanya 13 helai... hahahaaha... aku borong untuk setahun or tahun2 berikutnya.... tawar menawar hinggalah aku boleh dpt yg syria licin RM11 dan yg kain cotton RM10... murah2... n berbaloi aku datang jejauh... hehehee

dah settle berdezup nak balik Bangi plak dan kena pastikan sampai sebelum 2.45pm.. coz kalu lambat plat kereta akan diambil oleh POLIS BANTUAN... itu adalah arahan opisku....

so.. gerak dari tempat bayar parking... kul 2.02ptg... dan berdezup dezap.... sampai kat opis... kul 2.40ptg.... hahaha..... lega.... dan yang pasti.... aku n kekawan pulang dengan selamat....



tudung syria versi licin n berbatu2...



tudung syria versi kain cotton n bercorak2...




tudung syria nilah yang aku tergila2kan..
sweet n simple ja...






nota AKU : hati ku gumbira.... lalalalala

9 comments:

*Miss Geli^ said...

siot ko..tak ajak..tadi tengahari aku pecut g sogo....kol 3 baru masuk opis

sWeEtDaRLinG said...

uuhhh ko borong 13 helai, kawan2 ko plak borong berapa helai? murah rezeki kedai kat jln TAR tu hari ni.. hehehehe

Rizziela said...

Wah! sekali sambar sampai 13 halai..meriah-meriah..

laju betul bawa kereta ek..nasib baik pak polisi tak nampak...

tak per..janji selamat sampai office

EraNaZeErA.. said...

MISS GELI>

lor yekerr.. tp kalu ajak pung xmuat keta... takpa tggu aku bw evo... br best merempit edisi keta plak... hehe


SWEETDARLLING>

Hhehe.. dorang borang dalam 5lai sorang... murah rezeki n dptlah komisen pekerja2indon itu..hikhikss..

RIZIELA>

meriah mmg meriah.. tp suma tu kira boleh pakai smpi tahun2 berikutnya.. selagimana masih cantik.. hikhik.. jimat katakan.. wah...

laju tak laju.. tp mmg kena laju coz nak kejar bg masuk opis sbln kul 2.45pm.. dan alhamdulillah..kami suma selamat sampai.. amin...

EraNaZeErA.. said...
This comment has been removed by the author.
izz said...

comeynye tudung tu..=)

izz said...

comeynye tudung tu..=)

izz said...

comeynye tudung tu..=)

imanamani said...

wakaka tabik spring arrr... berdesap desup..drive...anyhow..hasil nya tudung itu sangat cantik...