nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, April 16, 2010

DAH SETTLE ..RUSUHAN...




akhirnya... berjaya gak aku habiskan novel NATRAH ni...

mmg tebal.. tp mmg menyentuh jiwa baca kisah NATRAH ni...

dan yang bestnya... novel ni.. bersertakan gambar2 sekali..

so.. tak rugi kiranya.. aku beli novel ni masa Pesta Buku ari tu...

perjalanan hidup NATRAH (Nadra)... memang perit...

sampai ke zaman tuanya.. beliau tidak dapat hidup dengan senang...

tak seperti bekas suaminya.. MANSOR ADABI...

tp... alangkah baiknya.. kalau sekarang.. semua ahli-ahli politik

tak kira pahaman politik mana.. bersatu padu.. dalam menegakan ISLAM dan MELAYU..

seperti mana yang terjadi dalam kes NATRAH ni..

so... aku sarankan... sapa yang belum baca... bacalah.. novel NATRAH ni.. mmg best...


sebenarnya.. aku mmg teringin nak tengok teater NATRAH.. tp disebabkan.. anak2 aku.. yg tak der sapa nak jaga... so... baca novel pun oklah kan...


nota AKU : alhamdullillah..... syukur....

1 comment:

.:iEyaaYaya:. said...

baru baca setengah..huhu
xsabar nak habis kan jugak
hehe :)