nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, April 16, 2010

SAH.. 1 MAC 2010…

 

Alhamdullillah…

akhirnya confem gak…. kenaikan pangkat… itu..

baru dapat memo dan kuatkuasa adalah pada

1 Mac 2010… sebagai penolong pegawai eksekutif gred 9..

maknanya.. akan ada tunggakkanlah yerk..

syukur sesangat…. akhirnya…

Image000

 

 

nota AKU : semoga jalan dipermudahkan….

5 comments:

sLEEping BEauty said...

tahniah!
eh tapi 1 Mei ke Mac..?
huhuu

sLEEping BEauty said...

owhh. paham2 ...
maknanya dah naik pangkat ler nie,cuma tunggu kompem je kan..
sowi2..
ptg2 nie bengong sket...
heheeee

EraNaZeErA.. said...

to SBeauty >

tima kasih... rezeki dari Yang MAHA ESA.... aa... satu mac... kiranya dah backdate 1 blnlah.. hehe.. biasalah.. ptg2 ari jumaat plak tu... :)

Rizziela said...

Wah..murah rezeki...

Tu rezeki untuk budak-budak comel dua orang tu la kan?

EraNaZeErA.. said...

to RIZZIELA >

alhamdullillah... rezeki masih dimurahkan...

rezeki anak2 dan kuarga... baru bercadang kalau ada duit lebih nak bawa budak2 tu bercuti kat langkawi.. maknanya.. mmg termakbullah.. :)