nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, April 15, 2010

OH… SIAPA BOS???

 

Photo1212

kejadian..ni… masa.. house warming.. kakak seunit aku… yg bertudung hitam n berbaju merah itu….

dan sebelahnya itulah.. yang berbaju biru… MY BOS… erti kata BOS aku…BOS yang menilai prestasi kerja aku bkn bos organisasi lain yg menilai yerk..….. dan sebelahnya pulak… my second BOS…

dan bos yg paling lama aku bekerja seunit dgn beliau.. dari tahun 2004..

Photo1211

sesi menggedik kan diri…. tp gedik2 dengan all women ler.. not good gedik2 dengan lain jantina… kata bini orang.. harus lah jaga kan… tambah2 dapat laki ustaz…. heh.. ye ke laki aku ustaz.. tetiba hilang ingatan… :)

aku dah kerja kat LHDN ni dah masuk 10 tahun… setakat sekarang ni… alhamdullillah…. masih.. prestasi aku tak merosot…. kiranya.. dah merasa la.. melintang n menegak…. n every year… pun.. markah… mmg seperti yg diharapkan… dan yang paling penting… respon dan komen dari MY BOS… pun mmg ok… hasil kerja aku pun MY BOS… suka.. puas hati….

so… rasanya yang tak kerja  seunit or seorganisasi dengan aku.. tak perlulah… nak memerli lhdn ada officer sebegitu or sebegini…. jagalah diri, bagilah yang terbaik untuk organisasi masing-masing….. dan bentuklah diri dan anak2 ke arah kebaikan…. …. jangan bentuk dengan perangai yang sebegitu or sebegini… not good ok..

 

nota AKU :…….. memang layak jadi adik beradik…….. sama je konsep perangainya….

No comments: