nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, April 23, 2010

TERJEBAK…

 

ari… ni.. aku.. telah berdating… sama kawan sorang aku ni..

katanya dia nak VELANJA aku makan..

wah… rezeki jgn ditolak.. konsepnya….

so… berdezuplah.. kami berdua.. gi ALAMANDA…

pusing2… belek2 apa yg patut… akhirnya…pat pasang kaki ni.. telah terstop… kat Watson….

masuk2… pusing2.. belek2… dan akhirnya…

terjebaklah.. aku.. tuk membeli produk bini dato K…

aku amik dri pencuci, toner, krim siang n serum… tu.. ja.. bedak aku xamik.. coz aku still pakai bedak MIYAMI… lagipun… reger bedak tok ti.. ni… mahal yang hamat..…. dalam 60 hengget… kalu dengan reger mcam tu aku boleh dpt 2 ketul bedak MIYAMI… tp.. apa nak kata.. dah nama pun TOK TI.. kan.. konsepnya… lainlah.. kalu nama minah ke melah ke.. lainlah.. tak logik..

Image(1057)

 

so.. aku pun terbelilah…saja ja nak mencuba… kata nak cantik kan.. tp idaklah.. aku bermimpi nak jadi cantik.. mcm TOK TI… sbb.. aku kesedaran.. diri aku ini… janji… sesuai.. dan… cantik dimata org yg perlu saja…

3302010_simplysiti(a)

kredit to pckg…

 

so… promoter… tu kata.. dlm 3 minggu baru nmpk kesan… so… tunggulah 3 minggu.. kalu nan ado kesan… rela jelah…  dan konsep ttp sama…

buruk rupa takper.. jgn buruk..perangai…

eh.. lupa plak.. member aku.. tu.. adalah.. budak nilah…

23042010_004 

 

korang rasa sapa??? tgk.. minah ni sorang.. kat watson pun beli.. kat situ pun beli..kat elianto pun beli… kayo ini makcik ni.. :)

minah ni.. adalah…kawan yg memang selalu aku jumpa,, hari2 tipon… kawan sepoli.. sepraktikal… dan sampailah…. se SEKARANG…. cuma… idaklah.. selalu benor aku dok bercerita ceriti… aku dok kuar ngan dia… sbb..rasanya… tak penting pun… kalu kawan aku tu.. ARTIS lain lah yerk…kan yong kan… kan.. kan… perlu ke pong nak menjaja seantero dunia…   tp.. itu suma hak memasing kan… aku kurang gemar…+ pemalas sama.. nak mensenap2 gambo.. hehe.. tp kalu terasa nak blogkan.. baru aku blogkan.. kalu tak… takdelah… dlm blog aku ni..  hehehe.. 

tp… kalu dah kuar ngan minah sorang ni.. biasalah.. gelak jelah kejanya.. lagi nak gelak kalu dgr.. minah ni yg gelak.. td dia punya gelak… sampai budak dpn kitarang yg tengah beratur nak bayar parking pun pusing.. n dia pun tergelak gak.. ha.. tengok penangan minah sorang ni.. hehee

ayong adakah hang masih ingat.. kejadian tadi.. ni best ni… nak cita kat si adeqlah.. (cik tipah)…hehe

 

nota AKU ;…………  bila dah terjebak… nak buat camno lagi… teruskan jelah… janji terjebat benda baik.. kalu benda yg tak baik.. baik BERTOBAT sebelum terlambat….

5 comments:

imanamani said...

hua huahua... terjebak jua ...penangan produk tok ti..kehkehkehkeh.. hadoi...tu belum lagi tu campur tolak kali bahagi ... terjerumus...dengan tupperware..kehkehkehekhe

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

ha.. tu la.. pasai... penangan sbb tengok kulit dia cantikkk. hehee.. tpkan.. produk tok ti ni.. amatlah wangi sekali... bau cam ala2 baby je... lembut beb..
tp tul la kata ko..belum tolak bahagi campur lagi... barang tupperware...

eh.. nanti ko..msgkat fb alamt umah ko yerk.. ada sesuatu tuk dak iman.. hehe

sLEEping BEauty said...

wahhh, ku pun teringin mau cuba tok ti punya produk...
ermmm, nak g survey la nanti..
hehee..

MY HEART said...

kak era,

nanti kalo berkesan.. terus wat spesel n3 yer... nak gak mencoba. tapi bila memikirkan harganya bisa membuatkan tercekik leher heheheh....

EraNaZeErA.. said...

SLEEPING BEAUTY >

gi cepat2.. nanti abis sbb dah 3 watson bedak tok ti ni abis...


MY HEART >

haha... kalu berkesan pun.. idaklah akan secantik tok ti... ku sedar diri ku ini..huhuh... tp janji.. kulit nmpk tak kusam je.. hehee