nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, May 13, 2010

BILA ALUNAN AYAT SUCI DIBACAKAN...


RENUNGAN UNTUK DIRI AKU DAN BAKAL IBU-IBU.....












baby didalam perut pun sujud bila dengar ibu bapanya membaca ayat suci AL QURAN...


apa akan jadi jika perkara sebaliknya yang dilakukan....



sama2lah... kita ...,



aku dan juga kalian-kalian yang bakal menjadi ibu.....



ambil iktibar daripada video ini.....





suka nengok gambar syasya ni... HARI KEDUA LIHAT DUNIA...





kredit... : dari FB bos aku.., adik aku ijah, kawan smtk aku.. dan dua tiga org lain member FB... yg share video ini...













nota AKU :......... ALLAH swt adalah penentu segalanya.. tp.kita sebagai ibu bapa hanya mampu berdoa.... dan melakukan yang terbaik demi kesejahteraan anak yang dikandung...





No comments: