nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 14, 2010

ROMBONGAN CIK KIAH.. :P



malam... aku n kekawan opis... akan berombongan gitu...

wah... best ni.. rasanya.. dah lama benor tak naik bas... jalan jejauh...

opis aku.. buat rombongan cik kiah... ke SETIU Terengganu....

sempena... member opis kahwin....

dalam 36 org sumanya...... ini dah kali ketiga opis aku buat rombongan cenggini...



sebelum ni.. pernah ke Perlis dan Perak... mmg best...

mengiratkan silaturrahim konsepnya... dan pengantin pun rasa ..... gumbira... bila kekawan meraikan hari perkahwinannya...



bayaran... adalah RM75 sorang.. termasuk minum pagi.. penginapan ... dan hadiah untuk PENGANTIN lagi..kira oklah... berbaloi2 gitu.... kalau pergi sendiri.... lagi banyak nak pakai duit...tenaga...nak sewa hotel lagi... ini kira relax dalam bas gitu... hehee...



aktiviti adalah padat... sebab hari minggu kekdahnya...

gerak dari bangi kul 10.00 mlm.. sampai kat setiu dalam kul 4pg... rehat2..

tengah hari gerak g umah pengantin...

pastu... PASAR PAYANG time... shopping ler .... apa lagi....

malam gerak balik bangi.... fuhhhh...


tapi kali aku adalah pergi membujang... tak bawa dak Orked macam aku pergi Perlis hari tu.... ingat dihati mmg nak bawa..tp peyut enggak kasi... coz kesian kat dak Syasya... sbb budak kecit tu dah pandai cari kakak dia... kalu kakak dia takder... conpem2 nangis nanti.... hehe...


so, bak kata peyut.. alang2 tak payah bawak dedua.... so... tinggallah budak berdua itu dengan abahnya..... sesekali jaga anak...konsepnya.. hehee...


(tp... aku nak suh adik ipar aku tido umah aku gak....hehee... baru senang hati skit... al maklumlah.... tak semua suami pandai jaga anak kan.. ada yg pandai bab itu.. ada yg pandai bab ini... so... kena terima seadanya....)



dari kutipan 75henget... tu.. dapatlah beli hadiah... Frame ALLAH MUHAMMAD.. dan satu set cadar bersama totonya.. hehe... kebetulan... JUSCO MAHKOTA CHERAS ada sales.... so.. kira sambar terus....


dan ....... :)



disudahi.. dengan gambar aku.. yg masih menCIWI dengan kamera baru... hehee.. tp idaklah... seperti KERA DAPAT BUNGA... hehe... cuma suka boleh buat mcm2 border...




hari jumaat.. adalah hari berbaju kurung... sbb isnin - rabu.. aku lebih selesa pakai baju korporat... senang nak gerak laju2.. hehe..






abaikan meja dan bilik aku yg berselerak... :)



best kan.. ini kamera... :p





nota AKU : BUKAN SEMUA LAHIR SEMPURNA, BUKAN SEMUA LURUS JALAN HIDUPNYA DAN BUKAN SEMUA ORANG INDAH CERITA HIDUPNYA..... oleh itu


JIKA KITA TIDAK MAMPU MENJADI GARAM YANG MEMASINKAN IKAN, JANGAN PULA KITA MENJADI LALAT YANG MEMBUSUKANNYA....


kerana yang pasti.... kita hanya mampu merancang, berusaha dan selebihnya.... terletak padaNYA MAHA ESA....



3 comments:

imanamani said...

alamat rombongan cik kiah memborong sakan la kat pasar payang tu kan...kan...

Elyn said...

cantik baju ko ni!! berkenan aku huhuh

EraNaZeErA.. said...

to ELYN >

wah toche2.. gi beli cepat.. harga dah turun skrg....