nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, May 11, 2010

DEPA PUNYA… :)

 

wah… tajuk… ntah apa2… sbb tak tau nak letak apa..kasi on jelah tajuk tu… sbb org kedah ckp mereka tu DEPA… so… kira ok lah yerk…

oh… aku just nak jaja gambar2…bilik anak dara aku berdua tu……. dak Orked dah aku cat… masa awal2 nak masuk umah dulu…. pilihan dak orked sendiri…. kaler pink…

carpet dora pun….adalah kartun peberet dak orked… so… aku kasi layan jelah.. ikut apa dia nak…

08052010_007

komputer yg dah rosak bila dapat kat dak syasya…

nmpk tak meja study dok kat luar….masa ni tgh tunggu peyut nak bawak turun…. coz aku nak letak kat bilik bawah… sbb dak orked amatlah penakut nak wat keja sekolah kat atas sesorang….

08052010_008

dan… softboard… ni.. aku lekat semua hasil kerja tangan dak Orked….

08052010_009  

lebih kurang mcm jiksopazel…(eja ikut bunyi…senang skit..hehee) benda alah ni.. aku beli kat jusco… dak Orked kena susun bagi jadi gambar2 yg diberi…

ini pun salah satu minat dak Orked… cepat je dia buat….

 08052010_011

 

 

dan… ini lagi minat dak Orked…. serbuk2 kaler….. pantang nampak ada benda alah ni… mmg nak beli je..kekadang tu aku plak jd hangin.. sbb conpem lambat kena dk kat shopping mall.. coz tunggu dia siap buat benda alah ni.. sbb… dak orked ni… amatlah cermat n berhati2…. cuba nengok apa yg dia dah buat…

bagi aku…amatlah cantik dengan umurnya.. yg baru 7 tahun… tp masa dia buat ni… belum 7thn lagi… hehee.. kiranya.. boleh bagi 5 bintang gitu…

08052010_010

 

__________________________________________

dan…. ini plak bilik dak Syasya…bilik budak kecit yg very the lasak tu… hehe…

tp bilik dak syasya aku masih belum cat lagi…. so… sbb nak kasi bilik dak kecit ni.. nmpk berseri skit…aku kasi… taruk wall sticker…..

suka bebenor dak kecit ni…. so… kasi susun2 skit.. bear2 suma atas katil dia… nampaklah…. kemas skit… tp.. kejap jelah kemasnya..kang bersepah balik….

06052010_014 06052010_017 06052010_014

ok tak wall sticker ni???

06052010_015

sila abaikan tangga itu… sbb… bilik ini pun jarang guna… so… malas lagi nak ubah itu tangga…. kang ada tetamu datang baru ubah tmpt asalnya.. hehee..

06052010_016

 

SDC12246 

Orked & Syasya…. harta paling berharga…

 

 

 

nota AKU :…..  DUA DAH SUDAH… SATU JE BELUM….

3 comments:

imanamani said...

suka bilik dak orked...pink karer lagik....

Rizziela said...

Cantik bila oked...sesuai dengan umurnya

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

pilihan dia sendiri tu.. semuanya nak kaler pink..heehe

to RIZZIELA >

toche.. pilihan dia sendiri tu... kalu ikut hati.. almari baju pun dia nak kaler pink..