nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 12, 2010

SEKALI HARONGG...

entry 2 in 1 konsepnya...





first entry....





thanks to IZZ coz bagi AWARD ni... kat aku... n thanks jugak sbb dok jengah blog aku yg tak seberapa ni......






Award dari IZZ...


so... aku nak kasi AWARD ni kat kekawan blogger yg lain... yg saling singgah menyinggah .... :) aku singgah kau, kau singgah aku...


so... entry seterusnya..... aku dapat TAG dari INTAN ....
so meh kita layan apa tag yg dikenakan...



Adakah anda mempunyai lesen memandu?

- Oh semestinya....


Bilakah anda mengambil lesen memandu?


- 2001


Berapa lamakah pengalaman memandu anda?

- 7 tahun.. coz ada lesen tahun 2001... tp bawa keta tahun 2003...


Pengalaman pahit ketika memandu?

-eksiden lepas tol sungai besi masa nak gi interview.(terus masuk lambat) .. coz kereta dpn brek dengan tidak semena-mena (nasib baik pakcik tua)... abis.. bonet n bumper keta Satria aku masa tu... huhuhh



Pengalaman manis?

- ntahlah.. best gak la dapat bawa keta sendiri... dan best gak akhirnya dpt gak merasa bawa keta laju (evo7) ... hehee...


3 tabiat ketika memandu?

- wajib kena pasang lagu2...

- wajib pasang aircond...
- suka bawa laju.... (rimas kalu slow2.. tp tgk keadaan gak ler)


3 pantang time memandu bila?

- tak leh dalam keta tu senyap sunyi... (sure aku akan ngatuk)
- pantang bukak tingkap...

- dan tak suka gak.. kalu pasang lagu kuat2.. serabut...(tp wajib ada lagu gak ler)


so... itu jala .... tag dari INTAN.... sesapa kekawan blogger aku yg nak buat tag ini.. amat2 dialu2kan...... hehee...




nota AKU : .......... :)...................

No comments: