nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, June 11, 2010

HANTU…

 

wah.. tajuk cam nak setori mori yg sekeri meri je kan…

walhal…. aku.. just.. cerita…. betapa… dak syasya… ni..

kalau nampak durian… mmg… tak bleh tahan…

mmg gemar benar…. bleh naik hantu lah…..

tadi… 5 biji durian… bleh ja… dak syasya.., orked n aku

abiskan.. tp yg paling banyak makan.. of course lah dak syasya…

berebut2 takut kakaknya abiskan… hehee…

tp … 5 biji yg aku beli… yg kecik2 comel2 ja… yg isinya….

pun comel2 ja.. so… tak lah… akan terasa panas hati plak….

hehe…. maksudnya… kalu mkn 10 biji pun kira ok ja…

sbb isinya.. pun bknya.. byk mana pun….

so… alhamdulillah…. kenyang… dan dah tak teringin dah kalau bau lepas ni…

 

dak syasya.. yg mmg suka benor ngan durian….

 

 

dak orked pun.. suka gak.. tp… tak sehebat dak syasya….

 

 

tgk bertapa… comotnya… budak ni makan…

 

jemput makan.. semua…. sedapppppppppp….

 

 

eh.. mesti korang perasan kan.. dak Syasya pakai baju ben10… hehe… baju

tu adalah hasil rembatan dia sendiri…. nak sangat baju ben10, beg pun nak

ben10, jam pun nak gak ben10…. ishhh haru sungguh budak sorang ni….

mainan pun.. sumanya.. ala2 lelaki… hope kecik2 ni jelah…. kan… :D

 

 

 

 

 

NOTA AKU : tersenyum sendiri…. kerana…. sesuatu……. :D :D :D :D

4 comments:

Rizziela said...

Sedapnya durian...dah lama cari..x jumpa-jumpa

imanamani said...

serius..tak sangka..suka durian rupanya..iman dengan alya kan..kalau bau aje dah lari...sama la dengan ibunya..huahauauhaha

mamarempit said...

ooo....sama la ngn hero akak....berantu same ngn mak pak skali..hehee

EraNaZeErA.. said...

to RIZIELA >

ada.. kat area seksyen 15, dpn petronas.. dekat ngan bulatan nak ke tol bangi... cepat terjah.. tak pun.. tunggu besok.. pasar malam kat bandar baru bangi.. :D


to IMANAMANI >

beb rugi... sedappppppp... baik ko cuba.... lepas tu compem nak lagi.. hehehee

to MAMAREMPIT >

mmg berantukan durian ni.. padahal.... org dlm pantang.. mana bleh mkn.. tapi balunnnnnnnnnnnn.. hehee... :D