nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, June 7, 2010

PALING.. BEST GILER….

 

alhamdullillah….

apa yg direalisasikan… berjalan dengan lancar.. walaupun tak ramai yang attend…

tp.. still.. meriah, hapening… giler…. tak kering gusi .. pakat2 dok gelak…

dan yg paling best..adalah… CIKGU MARIAH… datang… best.. dok imbau kenangan2.. kena denda… dengan cikgu mariah… yang kow2 punya… (jalan itik kat court tenis, junjung buku, menaip kat dpn kelas kfl.. mcm2 lagi lah.. tp.. bila dok cita balik suma pakat2 gelak… hehee…. dan kenangan2..suka duka…

 

main hujan kat belakang bilik study, kena buli ngan kakak2 senior… salah satunya kena mandi gi sekolah.. sebelum kul 6.00 pagi…maknanya… kami junior bangun mandi kul 4.30 pagi.. pastu tidoq balik.. pastu kul 6.30 bgn tuk smbhyang n gosok gigi ja..pastu gi sekolah…. hmmm mmg teruk time tu.. tp konsepnya.. JUNIOR YG MENURUT PERINTAH… hehe.. tp sib baik time kitarang senior tak plak kitarang balas dendam…:D takper.. sejarah silam katakan..

pastu.. ada yang sakit2.. nampak hantu.. pastu ada yang hantu masuk dalam badan…. hehee..… (ramailah.. yg sakit… termasuklah aku…hehehe.. tp.. rasanya.. suma orang sakit betul2 kot… tak taulah kalau ada yg pakai konsep sakit… tipu2.. hehehe…. )


oh… lupa… aku.. seperti biasa… akan buat sekali harung punya entri…. so… gambar adalah memBANYAK tuk kali ini.. tp yg mana ada dlm kamera akulah.. rasanya.. banyak lagi gambar tp kat kekawan yg lain.. terutamanya… gambar time dinner kat TELUK TEMPOYAK…. so… meh kita layannnnnnnnnnnnnnnnn

 

banner…. yg ditempah khas.. oleh ILAH… thanks ilah…. banner yang paling simple tp cantik…

 

nilah.. kekawan yang hadir… belah siang…

tp belah malam… bertambah lagi.. MURNI, MARIAH and FIZAH.. ttp datang.. walaupun tak berkesempatan nak jumpa cikgu mariah… THANKS kekawan…

 

 

masing2 tgh dok mengimbau kisah dulu2….. time ni CIKGU LIA tengah dok bercerita… dan yang herannya.. si LIA ni.. ingat lagi… suma yg jadi… mmg layak jadi cikgulah… sbb semua benda Cikgu lia ingat… (cuma satu benda ja yg suma org tak ingat…. bab kena p****… masing2 tertanya2… lia tanya.. aku kah.. aku pun tanya aku kah.. liza pun tanya aku kah..ilah pun tanya aku kah.. tp masing2 rasa tak plak kena.. tp abaikanlah… )

 

sbb itu semua telah menjadi kisah silam.. yg pasti.. zaman dulu kan.. zaman otak baru nak besar… kan… suma org ada buat salah… 

bak kata Cikgu LIA kita… kisah silam kan…

 

DSC00442 DSC00443

turn mimi plak… dan… tulah.. orgnya..LIZA (yg baju belang2) yang menSPONSOR apartment tuk kami semua berREUNION..  thanks liza…. jasamu dikenang.. amat selesa apartment ni.. hehee

 

masih lagi… dok cita2 kisah dolo2… hehehe :D

 

DSC00421DSC00445

makanan… yg ada… nasi tomato lupa nak snap.. hehe..

dan si ibu2 tgh dok sibuk melayan karenah anak2…

 

DSC00446

ena dan liza.. kat dapur.. dapur adalah besar… puas…

 

DSC00448 

 

  

bersama cikgu mariah yang VOGUE de VAS….. anak murid mengikut kata… ikut tema.. hehehee

 

 

DSC00454 DSC00455 DSC00456 DSC00450

 

DSC00462 DSC00463

suka gambar CIKGU LIA ni… happy ja… dan LIA adalah sama seperti LIA yang dulu seperti 14 tahun lepas… (thanks lia sbb belanja aku SENGKUANG…) hehee..

 

DSC00464 DSC00465

cikgu mariah… dan anaknya… dan si Darwish yang BAM BAM… geram…

 

DSC00466

DSC00470 DSC00472

aktiviti petang…. bawa2 anak2.. gi mandi kolam…. gambar… yg nampak tangan tu adalah cikgu LIA… asyik masyukkkk dok berenang.. hehe.. syamil yg nampak kepala ja…. dan ada gak gambar ramai2 masa mariah smpi.. tp disebabkan ramai yg tergonjel kat kepala.. so.. aku just upload kat FB Geng PPJ jelah…

takat gambar aku tergonjel takper… sbb aku ni… pun.. masih ting tong lagi… on off lagi..

DSC00485DSC00486 DSC00483

gambar2 yg sempat aku snap… makanan DINNER kitarang… di

TELUK TEMPOYAK…. sedapppppp……..

 

DSC00487 

mimi n anak2.. syabil yg kemengantukan… so.. mimi adalah tak telan makan… dok melayan kerenah syabil hehe.. biasalah budak2.. sebijik perangai cam syasya…

DSC00488 DSC00491 

masing2 dok layan karenah anak2.. cuma aku n liza ja.. yang berSOLO dtg.. so makan boleh telan betul2.. hehee…

 

 

DSC00482

cikgu lia berbaju merah.. n murni.. n suami murni… belum terlambat.. SELAMAT PENGANTIN BARU MURNI…

 

 

  

dan… gambar last yg ada dlm kamera aku….

Cikgu LIA, liza.. n Aku… ni lah kekawan yg rapat masa kat sekolah dulu… hehe.. dan juga ilah,watie n ija… tp watie n ija tak mai.. ilah dok urus anak dia masa ni.. hehe..

 

 

wau panjang plak entri kali ni kan.. hehe.. tp tulah.. aku kan kemalasan nak buat part2.. so aku suka buat sekali harung je.. hehe….

tuk kekawan aku.. thanks.. coz sudi datang…. memeriahkan REUNION kita… nnt kita plan baik punya.. biar suma org leh joint… baru gempak.. hehe.. dan nnti kita… cuba realisasikan… plan. … nak ke sabah… bujangan kita bersama cikgu mariah.. mesti best…

DSC00460

 

 

dan.. aku kena thanks gak.. kat PEYUT aku …coz… peyut.. telah bagi aku berREUNION… dengan tenang.. maksudnya…. anak2… dia jaga… hehe… peyut bawa anak2.. balik Alor Setar jumpa… bapak aku… tokwan dak orked n dak syasya…… so kira satu harilah… dorang berOUTING ngan abahnya… tanpa aku… mula2 aku risau gak..boleh ke.. asyik dok tipon tanya.. anak buas ke?? tp … rupanya.. sangkaan aku adalah meleset..dorang…ok ja….  so.. bolehlah aku berREUNION dengan hati yg tenang… kiranya… sabtu budak2 dgn abahnya… mlm ja n ahad baru aku sefamily outing kat penang together2…

 

so thanks wahai peyut…

DSC00541

kira lepas ni.. bleh la.. jaga anak lagi. hehehe.. :D

 

 

 

nota AKU : HAPPY YG TAK TERHINGGA… LAPANG DADA , bila kita senantiasa.. + :D..thanks kekawan… enjoy kan…

aku.. adalah cuti hari SENIN… yahoooooooo… nak rehat… :D

2 comments:

Helmet Putih said...

bila bertemu kengkawan yang lama rasa gembira tu mesti ada..teringat memori lama..pastu mula la tanya hal terkini...mmg best....

EraNaZeErA.. said...

to EDDY >

ya semestinya GEMBIRA tak terkata.. walaupun time dedulu ada yg terkecit hati ke.. tp semua tu kita buang jejauh.. sbb zaman dulu kat otak masih nak besar.. hehe..

dan semestinya.. berjumpa menggamit kisah2 yg gembira ja.. heheh.. :D