nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, June 4, 2010

SETELAH 14 TAHUN…

 

lama kan…

last jumpa  tahun 1996… dan akhirnya…

tahun 2010 baru nak jumpa kekawan lama…

so.. malam ni.. aku sefamily… akan gerak ke Penang…

berholiday and stay kat Vistana Hotel Penang, dan berREUNION disana……

REUNION… PPJ 1995/1996

dan nasib baik.. kawan aku.. LIZA keja kat Vistana situ…

so leh ler aku check in pepagi BUTA…..huhuhh..

coz aku akan gerak dari Bangi kul 12.00 mlm… sbbnya.. pukul 12.00 mlm…..baru si peyut boleh kuar dari kawasan… wah gitu konsepnya…

tp yg benarnya… si peyut.. ganti member dia… standby (on call 24jam)… dari hari senin sampailah… 12 mlm ni.. so… tula kenapa aku kena gerak tgh2 mlm n check in pagi2 BUTA….

so….. thanks liza….. sbb tolong ejas.. kasi aku leh check ini pepagi…BUTA… :D

tingkatan5

tingkatan 5PPJ…

dan… yang paling seronok nak gi holiday… adalah budak dorang tu…. skit2 tanya.. bila nak p penang… hehee.. tak kesabaran sungguh

hope.. sumanya… berjalan lancar…. n…. apa yang dirancang berjaya…

 

 

dan… CUPCAKES yang cute.. khas dari aku.. untuk kekawan yang hadir … REUNION.. PPJ 95/96…

seperti biasa… aku tempah di SINI…

 

 

 

DSC00421

 

 

 

 

 

 

nota AKU : biarlah…. kalau itu yang menggembirakan…

No comments: