nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, August 11, 2010

KESETIAUSAHAAN - SETIAUSAHA PEJABAT - KESETIAUSAHAAN..



sebelum nak celoteh2.. pepanjang.... aku mulakan dengan

ALHAMDULLILLAH..... syukur kepadaNYA kerana memberi rahmat yang tidak terhingga

Sebabnya tahun 2010 adalah merupakan tahun di mana aku terima kenaikan gaji yang ter ter banyak selama aku kerja kat company ni...

sebelum ni... first kenaikan... adalah pada bulan Januari... dapat kenaikan 6% bagi prestasi tahun 2009....

dan pada 1 Mac 2010.. plak dapat lagi kenaikan 6% dan pertukaran lantikan jawatan dari

PEMBANTU TADBIR (KESETIAUSAHAAN) GRED 11 ke
PENOLONG PEGAWAI EKSEKUTIF (SETIAUSAHA PEJABAT) GRED 9...

dan... tetiba rezeki datang lagi.... semalam dapat pulak surat Pertukaran ke Skim Baru... dan jawatan serta gred ditukar lagi... dan kuatkuasa 1 April 2010 iaitu
PENOLONG PEGAWAI EKSEKUTIF (KESETIAUSAHAAN) GRED 31 dengan kenaikan
6%..... jadi kiranya... tahun ini sahaja... aku dapat 18% kenaikan dari gaji tahun lepas...


Alhamdulillah.. syukur yang teramat2...

dan bila dah kuatkuasa 1 April 2010 maknanya.. adalah tunggakan dan tunggakan plak akan dibayar paling awal bulan 10 dan paling lewat bulan 12.... suker suker... :D

tapi kiranya hanya sekejap ja dapat guna jawatan Setiausaha Pejabat dan sekarang balik ke jawatan Kesetiausahaan semula... tapi sekurang2nya... Diploma Sains Kesetiausahaan diiktiraf sebagaimana Diploma Pentadbiran lain...




nota AKU : 15 Ogos 2010 ni.. genaplah 10 tahun aku berkhidmat di company aku.. dan unit aku jugak...sekejap ja kan... 10 tahun = 6 bos aku jaga.... hehee
dan syukur yang teramat2 ... dengan rezeki yang telah diberikan olehNYA...

7 comments:

imanamani said...

alhamdulillah..rezeki era dan keluarga....

Rizziela said...

Bestnya..memang murah rezeki betul

kak wos said...

wow!!!

ghimau said...

Selamat berpuasa :) ziarah dari ghimau :)

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

alhamdulillah.. mmg rezeki tuk tahun ini..:D

to RIZZIELA >

best sangat.... berbaloi2 tuk 10 tahun kerja...

to KAK WOS >

WOW !!! SAMBIL TERSENYUM SMPI TELINGA...HEHEE

to QHIMAU >

selamat berpuasa... thanks for ziarah.. :D

Effa, said...

salam, nak tanya nama jawatan tu terpakai untuk LHDN jer ker atau lain2 jabatan?? tak dengar pulak...ada info share la..

EraNaZeErA.. said...

to EFFA >

salam. nama jawatan dan gred 31 tu hanya tuk LHDNM ja.. kat jabatan di kementerian lain ikut surat yg ditawarkan... sbb LHDNM bkn fully government.