nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, August 13, 2010

RINDU MAU JENGAH !!

 

hari ni..hati aku.. betul2 teringat dan teringin gilerrrrrrrrr…

mau jengah… rumah lama aku…

rumah pertama aku dan skrg telah disewa oleh officer aku.

huhuhhhhhhhh.. susah mau gambarkan.. mcm mana aku rasa

sekarang… rasa… yg sukar digambarkan….. mcm org rindu boypren gitu…

hehee… cam angau… yo yo ooo ja kan aku ni….

tp bukan aku nak gi jengah kot.. kang apa kata penyewa aku plak…

ingat aku nak sepotcheck plak…

tapi kan…. penyewa aku amatlah… bagus… on time…

first day gaji.. dah masuk duit umah… tak pernah lewat….

dan aku telah2 tak payah susah hati…. maintenance pun… tak penah ada tunggakkan..

siap dibayar lebih2 lagi.. so lega…

tp.. aku mmg betul2 rindu rumah aku skrg ni…. KENAPA YERK… tetiba aku jadi

macam ni…. hmmmmmmmmmmmmmmmm

 

 

 rumah aku  

dulu aku mmg niat.. mau jual apartment ni.. tp bila

reger yg 2,3 org nak.. semuanya.. tak berpatutan…

so cancellah… sbb mana ada

rumah regernya turun dari reger asal.. kalu handphone lainlah..

so… tunggu yg mau amik dengan reger yang berpatutan… dan

buat masa skrg.. biarlah disewa dulu….

tp…. mcm aku kata tadi…

aku mmg teringin giler nak g rumah lama aku ni..

 

SDC10664

 

 

 

 

 

 

nota AKU :…….. rumah ni….walaupun kecik… tp sejuk …. sbb sentiasa berangin…. tak perlu aircond bagai……………..

5 comments:

imanamani said...

kerana itu rumah pertama..sebab tu tak ble lupa...my opinion..tak perlu jual kot..sewa kan aje... at the same time bila dah habis loan ke apa... dah jadi fixed asset kan..

sayang..bukan mudah beli rumah sekarang...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

kan.. sbb umah pertama hasil kerja kan.. tp sbnrnya.. ada perancangan lain... hehee.. mana tau.. dapat beli tanah... wah...

imanamani said...

wah..best tu...mau beli tanah...

nAnA_jAnEz said...

saya penah rase kak..hehe...kalau lalu kat umah lame, hati jadik sayu jek...

EraNaZeErA.. said...

to NANA >

kan... hati sayu je.. bila nmpk n tingat kat umah lama... huhuhhhh