nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 7, 2010

JUMPA CIKGU....



sukerrr giler aku semalam.. sbb dapat ketemu sama cikgu....


cikgu bukan sebarang cikgu tau...

ini cikgu... mmg best... hehee....cikgu yang aku kenal dari aku form 4 smpi form 6... sampailah sekarang ni... masih bercontactkan gitu.... masih bergelakkan gitu...kerna cikgu ni.. tak pernah berubah kerektornya.... gelaknya.... cara ckpnya...dan.. cikgu ni... bertambah2 sweet mewit... gitu... hehee


ha.... ni la cikgu yg aku maksudkan.....



CIKGU HAZLIANA HUSSIN... aka CIKGU LIA...



hehe... sebenarnya... cikgu lia.. adalah kawan sekelas se asrama masa kat teknik kulim dulu tingkatan 4&5.... hehe.. ertikata kawan baik akulah....

tp lia ni kira bijak la dari aku.. sbb terus sambung belajar sampailah degree... tapi aku sbb otak dah beku.. sampai dip je lah... hehe...

so.. smlm dapat msg... katanya.. dia ada kat UPM serdang... ada hal.... so... lepas settle mettle halnya... dia nak jumpa aku.. eeeeeeeeeee.. best best....

so... time lunch hour... aku amik cikgu kita ni kat komuter UKM... bawa g makan2... pastu terus bawak balik opis aku...

nak dijadikan cerita.... aku nak bawa balik umah aku tak bleh.. sbb aku takder kunci rumah.... sian kawan aku ni... so.. tulah sbb aku bawa dia balik opis... gi surau tuk solat dulu... dalam kul 3.00 ptg.. hantar lia balik sbb tiket ke penang kul 3.30 petang...

dan terkezut aku.. rupanya... tujuan lia datang UPM sbb nak amik jubah... untuk KONVO hari senin ni.... dan lagi terkezut... cikgu ni... konvo sbb dah habis MASTER... wooooooooo cayalah.. mmg otak masih berfungsi.. hehe.. dan yang paling lagi terkezut.. pointer adalah 3.6 ko... hooohoooooooooooooooo mmg pandaiiiiiiiiiiiii....




tahniahla ... my frens.... mmg tabik spring la...







walaupun kejap ja.. tp mmg best... asyik gelak gelak gelak dan gelak....





nota AKU : best nengok kekawan yang berjaya... :D

No comments: