nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, October 6, 2010

OPEN DEWAN




boleh tukar tak? dari open house jadi open dewan.. sbbnya.. bknya buat kat rumah.. buat kat dewan.. so kira open dewanlah yerk.. hehehee...


ni kira mcm.. last entry nak cita pasal raya... pasal open2 raya...
sbb.. minggu ni kan last bulan SYAWAL.. so kiranya.. dah tak der kot org nak buat open house...

tapi... kalau ada pun... ntah2 aku... sbb sebelum ni plan mmg nak buat open house...
tapi.. bak kata pepatah kita hanya merancang... yang menentukan bukan kita kan...tup tup aku kena serangan demam yg teruk sampai ke warded... maka terbantutlah perancangan mau buat open house..


ok berbalik tajuk entry versi dewan
al kisahnya... jumaat lepas... opis aku... anjurkan jamuan raya.... tp tahun ni.. konsepnya JAMUAN RAYA TERTUTUP gitu... kiranya... tak jemput sesapa kecuali kakitangan opis aku ja.... hmmmmm mesti bajet takder ni......

tp... kira oklah... daripada tak buat langsung kan.... so.. tempat untuk jamuan kali ni.. adalah DEWAN SRI HASIL... dewan serbaguna.. untuk bersuka boleh.. untuk pertunjukan bleh, dan untuk jadi dewan peperiksaan pun bleh.. hehee


menu kira boleh tahanlah... sedap2.... puas hati.. walaupun selera masih kureng....
dan aku rasa.. mcm menu wajib plak... KAMBING GOLEK TERGOLEK... ttp ada... hehee...
dan ditambah2 dengan.. laksa johor... yg superbbbbbb sedap..., nasi tomato... lemang+redang, kuih muih yg diport luck kan oleh staff...


pakat2 nak masuk nak ke open dewan... hehee


deco kali ni.. adalah hasil tangan staff.... ada bahagian yg boleh duduk atas kerusi....

dan ada bahagian yg boleh duduk bersila.... best gak mcm ni...


hanya gambar menu ni ja yang aku snap.. sbb kebetulan time ni org tak meramai....tmpt menu lain.. sumanya... manusia adalah meramai.... so.. aku adalah menjadi malu gitu.. heheee

sambil makan.. sambil borak2.... best2...


dan... masuk bab posing memosing...

mak mak dara belaka.....
banyak lagi gambar... tp malas nak letak.. sbb dah letak kat FB.... hehee... lagipun.. line adalah melembab giler.. so... malas nak tunggu... kasi letak yg ni jelah...
so.... jamuan raya tuk tahun ni... dah settle..... tunggulah tahun depan kalau masih ada rezeki tinggal dimuka bumi ini.... insyaallah....
nota AKU :......... rezeki yg datang melimpah2...





No comments: