nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, October 26, 2010

PATUTNYA.. BULAN 6 ...




setelah 4 bulan berlalu....
baru semalam aku dapat kasi prezen tuk besday si peyut...

ya..la... selama ni... asyik dia ja yg dok kasi hadiah la.. tajaan la kat aku..
asal aku request.. kalau ada lebih.. dapatlah apa yg aku hajatkan....


tapi aku... hampehhhhh jarang gilerrr.. dan mmg jaranglah aku kasi...cuma aku selalu kasi kasih sayang cinta sejati ja.. hehee... poyo kan...


so... smlm... berdating berdua... cari barang idaman merangkap hadiah besday peyut...

dari alamanda... ke seng heng dan last2... beli kat HLK kat seksyen 7 bangi ja...

sbb... kat alamanda.. semua barang yg dipilih... takder stok... pastu kat seng heng...kena tunggu 2 hari baru dpt... coiiiii.... mana best lagu tu...

tu.. yg terus berdezup patah balik ke seksyen 7 bangi terjah HLK ... dan mmg dah rezeki... peyut malam tu...benda yang diidamkan... ada...



masa ni.. kat alamanda.... rasa2 korang dah dapat tangkap tak... benda idaman si peyut ni.... :D




ni plak.. masa kat HLK seksyen 7 bangi..... tengah do sebey2..



dan....




nilah..... hadiah... aku buat peyut..... mmg idaman kalbu si peyutlah.. benda alah ni....




so... lepas ni.. mmg enjoylah tengok movie... sbb sound pun dah mcm cinema...
mcm kat kotak tu tulis.... "ENJOY POWERFUL CINEMA IN YOUR HOME"... hehheee


untuk sekian kalinya.. setelah 8 tahun kawin.. rasanya adiah ni lah yang paling mahal aku kasi.... kat peyut aku.... baru rasa puas.... sbb... selama ni.. dia ja yg dok bagi kat aku.... reger set ni.. dalam rm1490.... tp.. lepas less dapat rm1200... so.. hati berbunga riang.. sbb... dapat gak beli set ni utk org yg aku sayang.. hehee...


tapi takper... kang kalu dah hujung2 bulan duit aku tarak cukup... peyut jugak yg akan kasi.. kan kan..kan..peyut.. heheee....




budak yang teruja... terus pasang.... hehee... walaupun almari display tu lum ubah lagi....janji pasang dulu... hehehee...






so... nilah rupa paras....selepas dipasang...



tapi kedudukan ni.. sementara ja... sbb... akan ada ubahsuai perabot ... nak ubah almari display tu sbb dah tak sesuai dok sebelah tv... hehee sbb tv tu sudah ada pasangan yang lebih sesuai.. wah... gitu konsepnya....







so, peyut.... selamat menonton..... :D










nota AKU :....... happy bila nengok org yang kita sayang happy... :D




2 comments:

Beautyfull_Maria said...

slalunyer Kak,yg lambat tur la special..blh bg yg mahal2...pndai akak beli hadiah..seisi keluarga blh enjoy menggunakannya..

EraNaZeErA.. said...

to B.MARIA >

betul tu.. lagi lama.. lagi banyak bajet yg dah kumpul .. kan... aaa.. mmg untung.. sebb semua org leh enjoy... heheee