nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 16, 2010

50-50 MAU BALIK RAYA...

wah.. besok dah nak raya kan... kejap gilerrrr masa skrg ni...
pejam celik pejam celik... dah nak habis tahun...

so.. besok adalah HARI RAYA KORBAN... dan kat taman rumah aku... sambutan adalah hot lagi panas lagi meriah gitu....

sembahyang raya akan buat kat taman permainan depan rumah aku.. dan lepas tu ada acara sembelih korban lembu... lebih sekor rasanya... wah.. meriah2 gitu... tapi aku xdpt nak joint...lah.. sbb plan mau balik kg...

dan... aku plak.. hari ni.. adalah happy coz opis bagi pelepasan balik awal.. seawal jam 3.00 petang.. hehe... awatlah tak bagi kul 2.00 ptg.. leh la cabut time lunch hour lagi.. nih kul 3.00 ptg... rugi 1 jam.. hahaa.... melampau kan.. sib baik dpt balik awal.. kalu tak.. mau tumbuh tanduk kat kepala.. cari idea baik punya.. hehee...

tp.... skrg nih.. masaelahnya.... adalah... boypren aku... 50 - 50 mau balik kampung ka dak.. tp turn raya haji nih.. adalah turn boypren aku tuh.... aku.. biasalah... konsep saya yg menurut perintah ja... sbb yg drive dia... cuma aku akan drive kalau dia ngatuk..hehe...

so... baju belum packing lagi nih.. ingatkan balik karang baru mau packing.. settle packing baru mau amik budak dorang tu... lepas tu... chow balik kampung... tp...nih tetiba dah jadi 50 50... terus rasa malas nak balik umah awal.. mau jejalan kat area bangi nih.. wah.. mcmlah kat bangi ni.. banyak nau tempat soping..hehe....


so... kekawan semua.... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....






buah yg tiada kena mengena ngan entry nih!! tp sebenarnya.. aku tengah teringin gilerrr mau makan buah delima merah2 cam nihh.. mana mau cari yerk.... terliur nih!!!







nota AKU : kalau tak jadi balik kg.... cuti hari khamis jumaat ttp onnnnnnnnn sbb malas keja... leh lepak2 kat umah.... hehee


No comments: