nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 16, 2010

PELIK PLAK SUSUN PROGRAM…

 

aku..cam conpius plak… awatlah… sekolah dak orked nih susun program yg ntah apa2…

semalam kan hari Anugerah Cemerlang …. tp… amik report card adalah hari nih….

tak ke..pelik… bagi aku mmglah pelik… awatnya tak bagi amik report card dulu…pastu barulah wat hari anugerah… kan senang… barulah… betul susunan program… yer dak…

so… tadi dah selesai jumpa cikgu… cikgu  pun tgk aku senyum2..maknanya… dia bagi isyarat kot..tak perlu aku nak tanya banyak2..sbb smlm dah anak aku dpt hadiah..so taulah..dpt no berapa….kan kan.. so.. aku pun sign2 apa yg patut..ucap terima kasih bagai.. terus beransur….

cuma..cikgu dak orked ckp…orked ni ok dlm kelas… kerja sekolah semuanya siap.. takpernah lagilah..xsiap… (mau tak siap..mak dah mcm singa kat rumah…hehehee) cuma…. cuma… kata cikgu… dak orked ni.. MANJA skit…. hahahahaa…. mmg tu lah jangkaan aku… kata cikgu… dak orked cepat nak nangis… kalau cikgu suara kuat skit… aduhai…. orked orked…. awatlah chek jadi lagu tu…umi taklah manja.. ikut sapa nih !!!!

dan kata cikgu lagi… tahun dpn mmg orked kena usaha lebih sbb dok kelas yg pertama… saingan adalah kuat…

..so pencapaian orkedah adalah meningkat… pertengahan dpt no.5/40 akhir tahun no.3/40…

so… camnalah aku nak wat bagi dak orked nih kurang manja… kekadang aku pun naik hantu gak.. sbb ckp kuat skit, marah skit… pun dah nak nangis…. tu belum kalau aku bertukar jadi singa… merambu2 ayaq mata…. aduhaiiiiiii… fening fening….

Photo0889

budak manja dan budak yg senyum kena kontrol2 takut nampak ketidak adaan gigi depan..hehee

 

nota AKU :……… kalau asyik dok manja lagu ni…mau org menyampah lelama kan kan kan….:D

No comments: