nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 17, 2010

NO MORE BOTOL SUSU LAGI !!!

 

start… semalam… aku dah mula tak moh bagi dak syasya minum botol susu…

susu still minum lagi.. tp bkn guna botol susu yg puting adalah lembut itu…

aku beli botol air… yg lebih kurang bentuk cam botol susu… tp no puting2…

nih pun kira dah cam lambat gak aku ajar dak syasya…. sbb dah nak masuk 4 tahun dah… dulu dak Orked…. 3 tahun dah start minum guna botol air …. sbb masa tu dah start ngandung ke dak syasya… so.. kira senang mau ajar…

kali nih.. cam payah skit.. sebab belum beradik… so harap2 bolehlah dak syasya minum guna botol nih…

 

 

Photo0914

ni lah botol susu baru syasya….

 

Photo0915 

no puting lembik2 lagi.. udah keras….

 

 

nota AKU ;… ni pun mak ngasuh dah bising… sbb still bagi botol susu yg berputing lembik…. hehe….

3 comments:

imanamani said...

kalau syasya maintain la... caya lah.. dak Alya..sekejap je ... pastu nak balik guna botol puting lembik tu....

EraNaZeErA.. said...

minta2la bleh maintain kan. tp tgk gaya mcm susah gak nih. hehe

danishahumaira said...

anak sy yg sulung last umur 7 thn, lps tu dia sendiri tak nak, yg no 2 6thn still lagi menyusu botol, kesian nnt dari nak susu terus stop.