nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, November 21, 2010

UBAH LAGI…

 

hari ni… no aktiviti luar… sbb… pagi tadi kul 3.30 pgi baru sampai dari terengganu…

dan… sarapan pagi pun dah mmg xder…. sbb masing2 terlajak bangun…

so… mkn tengarahari terus….

dan yg bestnya… aku just masak nasi, goreng ayam… ja… sbb ada bekal dari kampung… sambal bilis…. hehee… so kira senanglah skit kerja aku hari ni….

lepas makan.. lending2…. sambil nontoning…. dan last2… tidoning terus..hehe..

bila bangun tenaga cam… byk gitu.. so… idea dtg… mau kasi ubah skit posisi dalam rumah….. so…. kasi buat terus… tp… lepas selesai rasa mcm ada yg kureng sesuai….plak… tp takper… kita kasi pikir dulu.. nanti tukar lagi..hehe

Photo0940

so.. ni kira konsep tuk tmpt lepaking sambil nontoning…hehe

Photo0938 Photo0937

cuma aku rasa cam kosong skit kan.. sbb sofa merah aku dah letak dalam bilik… coz bila letak kat tepi dinding tu.. nmpk kureng sesuai…

Photo0942

ni.. dari arah dapur… sila abaikan yg semak2 tu…hehe

Photo0943

ha… bab nih.. yg aku rasa kureng skit…. mcm tak kena… tp tengah pikir mana mau letak almari display tu….

so.. buat masa skrg… kira nilah posisi baru… nanti dpt idea.. kasi tukar lagi..hehee

nota AKU ;……….. banyak salah.. tak banyak pun salah.. fening2…

No comments: