nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, November 26, 2010

SANGAP!!!

 

148855_172672432762831_100000602264749_506017_7771002_n

hari ini.. aku adalah bercuti…

suka mmg suka…. puas bergolek2..guling2….last2… sangap mcm syasya gak…

kepuasan.. tak tau nak buat apa dah.. hehe… nak membasuh.. semua dah settle…

cadang nak kuar…bawa syasya gi alamanda pun terbantut.. sbb lama benau dak syasya tido…. last2.. dah nak maqrib… malas nak kuar dah…

so… skrg nih…bertambahla sangap… sbb dak syasya.. asyik nengok channel 611…. aduhhhhhhhhhhhhh… boring2…. ijah ajak tido umah dia… cam best ja idea tu… sbb besok mmg nak gi amik dak orked… tp..masaelahnya… aku.. rasa teramat malas mau bawak kereta….. so.. terbantutlah cadangan itu…

so… kesimpulannya…sangaplah… sampai besok pagi…. hehee

nota AKU :…….. lending selagi boleh…………….

2 comments:

imanamani said...

era..kat dagu syasya tu napa..tu makan ceklat ek....

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

jatuh.. terhantuk kat tangga tak silap aku....