nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, November 27, 2010

SWIM SWIM..

 

hari ni … pepagi lagi.. dak syasya dah bangun kejut aku…

sbb.. smalam aku dah janji… hari ni nak amik kakak dia…

so..budak mmg ingat kalau apa yang kita janji…

baru ingat nak bangun lambat skit…sbb hari minggu dan hari bendera merah… kira mau tido puas2lah… tp main ngan dak syasya.. nih.. mmg haru…. lagi tak bangun… lagi dia dok memekak kat tinga…

so… dah bangun2… kemas rumah skit.. buat air kat boypren aku.. sbb boypren aku biasalah… hari minggu pun kerja… so… sarapan hanya air saja… hahaa… baik tak bini mcm nih… tp yg benarnya.. laki den enggak mau makan.. mau minum ja.. hehee.. sonang sonang….

so… dlam kul 9.30pagi.. baru gerak…. sampai2 ja kat umah ijah.. terus budak dorang tu.. ajak mandi kolam…. so… kasi layan jelah…. lagipun kolam kat umah ijah.. ni.. mmg tak ramai yg mandi manda pun..so… mmg bestlah budak2 nih.. nak mandi…

Photo0979

just dak dorang nih ja yg ada.. kat tmpt budak2…

Photo0980

syasya yang penakut skit…

Photo0984

dak kecit nih pun..bukan main lagi… tak moh naik tuh… sampai dah biru mulut…

Photo0985

sukerrrrrrrrrrrr….

Photo0987

dak qaseh..yg bila bergamba.. kepala mesti menyenget… hehe.. so comel….

Photo0989

Photo0991

dak qaseh yg dah siap … nih pun still nak turun mandi lagi nih….

nota AKU :…… aktiviti besok.. mau bawak dak dorang tu tengok repunzel…

No comments: