nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, December 5, 2010

AHAD SUDAH…

 

kejap dah.. hari ahad… besok adalah hari Isnin…

lusa plak hari Selasa..dan adalah hari cuti umum….

so tengah fening nih..mau kerja ka cuti…..

tp aku bleh plak terlupa nak apply cuti… mmg plan mau apply… kalau jadi cuti… kalau tak… pegi keja bleh batalkan…

sbb bos aku adalah cuti seminggu…. wohooooooooooooooo….. mau aku boring nih… sbb bila dah bos takder… maknanya kerja kuranglah…. sbb bos dah pesan sapa2 nak bagi aku buat kerja… kena melalui bos aku.. kalau tak… tak layan..heheeeeeee…

so… mcm mana tuh… mau kerja ke tak?

tapi ada yg kata.. rugi kalau cuti time bos cuti.. hehee.. aku paham maksud rugi tu…. hehee…. ada tersirat tersurat….

takpa.. masa nak pikir panjang lagi…

pagi nih.. bangun2.. rasa malas gila nak buat sarapan… aku just buat air ja kat peyut…. kebetulan peyut nak kuar p kerja.. so.. kira selamat disitu..hehee.. bertuah punya bini kan…

so.. peyut ajak sarapan kat luar… kebetulan orked nak makan roti canai… so.. kira bagus gak idea tu.. cuma… kena kuar 2 buah kereta.. peyut sorang aku ngan anak2.. sbb lepas makan peyut mau terus pergi kerja… oklah…. 2 kereta pun 2lah…

janji dpt makan roti canai…

Photo1056

budak yg suka benor ngan roti canai….

Photo1059

peyut.. dengan nasi lemak….

Photo1057

budak lasak.. tetiba nak pakai topi bagai… hehe.. mandi tak pun lagi.. suh mandi byk alasan..sejuk la…

 

so… settle makan.. peyut gerak p kerja … aku dan anak2 gerak balik rumah…

hajat di hati mau p basuh keta.. tup tup dak orked sakit peruk nak buang air beso plak… huishhhhhhhhhhhhhhh haru sungguh….

bila dah balik rumah… malas dah aku nak kuar…. so tunggu petang ni jalah….

lagipun.. petang ni.. dpt jemputan… makan2 kat rumah sorang blogger…hehee

suka2…..

Photo1058

budak yg dah bleh bawak mkn kat kedai dah..sebab dah kurang buas…. baru senang nak makan… mgkn faktor umur dah meningkat kot..hehee

nota AKU :……….. konsep…minum petang… 

No comments: