nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, December 5, 2010

JOM MESYUARAT TINGKAP!!!!

 

hehe…

ni lah keja dak syasya… suka benor… jenguk rumah sebelah….

pantang.. dengar sora rumah sebelah kuar.. mesti dia nak kepo..hehe..

Photo1060

ni.. masa nih.. rasanya.. tengah tgk.. azyana mandi kolam kot….

dok sembang2 cara doranglah.. hehee…

aku takut jatuh ja… tp puas marah.. ttp panjat gak..

kekadang.. azyana plak yg panjat dr arah sana.. panggil dak syasya..

hehee… budak2 kan…

Photo1060

 

mula2 panjat kerusi dulu.. pastu dia punya kangkang besar.. naik atas lemari kasut tu…

cuba tgk.. lemari kasut tu pun dah cacat.. gara2 budak yg panjat tu lah..hehe

Photo1061 

bila aku.. panggil suh turun… paling nengok aku..pastu… sambung sembang balikk….

hmmmmmmmm mcm org tua2 plak….

 

nota AKU :………… ada ja akal dak syasya nih……. tembok batu nih… mmg dah tersedia ada masa beli rumah.. kiranya… pemaju dah buat siap…..

No comments: