nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 17, 2010

TIME OFFFFF!!

hari ni.. tetiba aku rasa... malas giler mau kerja....
padahal... prestasi belum siap lagi....
minit mesyuarat yg smlm belum ditaip lagi.. ataupun belum ditranslatekan dari tulisan cacing ke tulisan normal... huhuhhhh...


tp... apakan daya... jiwa aku betul2 memberontak mau time off hari nih....
sbb dok teringat kat rumah ja.... tp.. bknlah... ingat kat FB Cityville tu....
hehee walupun.. ada gak skit.... hehe...


cuma.. aku terbayang2 2 bakul penuh... baju yg belum berbasuh...


so.. rasanya mau time off... balik basuh baju.... sambil2 tunggu mesin tengah membasuh... bleh aku bergame2.. hehee... pandai tak...????


tp.. sbb utamanya jugak... besok adalah aku mau berdating2 ngan laki dan anak2..... kalau anak2 takmoh ikut.. aku berdatinglah ngan peyut ja....

sbb... anak2 sudah ada ps2 dorang.. so compem takmoh ikut punya... sbb masih menciwi lagi...heheee walupun org lain dah ps3... anak2 aku baru nak berps2.. tp takper.... janji bleh main ja... kang bagi yg advanced... takmoh belajar plak...


so....adalah MUKTAMAD aku MAU TIME OFFFFFFFFFFF.....
hoyeeeeeeeeeeeeeee..... cityville.... nanti kedatangan aku... cewahhhh poyo...






nota AKU :.... kalu dpt settle basuh hari ni.. hari minggu bleh goyang2 satu badan...hehee

7 comments:

imanamani said...

iman dengan alya..takyah kan ps 3 ke 2 ke..PS takde gameboy pun takde...

Gwen said...

time off utk buat keje2 umah? boleh ke?? ish....wiken ada 2 ari...buat la keje umah time tu!! apa laaa.....

imanamani said...

dah addicted sungguh ni dgn cityville...bahayo..bahayo..

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

ni sbb penangan dok tgk gerak geri gasing ni.. pastu si abah dah janji.. kenalah tunaikan.. hehe.. umi.. boo layan...

to CiK GWEN..>

bleh.. sbb ni.. time off aku claim masa keja overtime waktu malam.. aku enggak kelem duit.. aku kelem cuti.... bleh ja... tp idaklah aku kabor kat bos nak basuh baju... mau bos tak bagi..hehee.... dah nak ikut hang ngan si wos.. hang takmoh bagi.. aku time off basuh baju jalah..hehe

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

dah level 15 tu.. mau tak ketagih..hehee

tigrismalaya said...

adoi..terus teringat kain baju blom lipat..adoiyai...

sw33tdarling.com said...

memang datang hari yang kita betul2 tak nak gi keje kan...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG