nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 3, 2011

ALAMANDA JADINYA ….

 

tadi… sampai2 kat foyer sekolah… terus terjah papan kenyataan…

mau nengok list nama…. kedudukan kelas..

sekali… tengok2.. pihak sekolah udah tukar nama kelas….

semua nama kelas ditukar ke nama bunga…..

dan yg bestnya… nama kelas dak Orked dari AMANAH… jadi ALAMANDA….

hehee…. lawakssss plak aku rasa….

pastu dgr ada parents dok ckp..hhmmmmmm ingat shopping jalah nanti budak2 nih….hehee….. aku pun tak tau rupa mcm mana bunga ALamanda nih…

tak penah tgk n dengar plak….

so…nasib baiklah.. aku just tulis kat buku2 dak Orked 2A ja… tak tulis penuh 2 Amanah.. kalau tak..mau nanya nak kena padam…..

so..settle bab yuran2 sekolah dak orked..tuk sek.kebangsaan… rm90 ja..tu pun sbb aku amik baju sukan sepasang.. baju tahun lepas dah kecik…

so.. Orked.. belajar elok-elok.. dah duduk kelas pertama.. persaingan amatlah sengit… tak kisah nombor berapa dpt..janji peratus tinggi dan semua A…. ok my dear….

Photo1167

tgk.. walaupun pakai kain.. time nak pakai kasut..hambekkk ko…. aduhhhh

SAMSUNG            SAMSUNG

berbaju kurung anak dara aku  nih… tak taulah.. balik karang rupa mcm mana…. baju tu… adakah warna seputih awal2 pakai…

SAMSUNG

masa tgh beratur nak masuk kelas… kali nih.. aku amatlah kesian kat dak Orked.. kelas dia.. nun tingkat 3…. aduhhhhhh mau tercabut kaki dak orked nih… udahlah.. beg nanti sure2 berat ngan buku…. huhhuhhhhhh

nota AKU :……. besok bermula rutin biasa….

No comments: