nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 10, 2011

DALAM SANGKAR YG JADI PILIHAN!!!!

 

sesuatu yg tak disangka2….

yg menyanyi dalam sangkar jugak yg juri pilih…

coi sungguh….

sungguh tak sesuai…

patutnya… faizal tahir or black yg menang…

tp sib baik black menang ngan MUH…..

pada bagi kat penyanyi dalam sangkar or kandang tu… baik bagi kat yuna…

sempoi gak… persembahan dia malam nih..

aduhyaiiiii…juri yg dipilih otai… tapi last2 keputusan dah mcm PETAI…kekdahnya…

penatnya tunggu..sib baik..aku xngadap 24jam kat tv..aku still main cityville aku..

kira tak rugi gak…

so… AJL tahun nih… keputusan cam HAREMMMMMMMMMMM… ja…

vokal terbaik pun dah mmg xsesuai…

nota AKU : issh222…. rugi rugi…

No comments: