nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 11, 2011

KANAK-KANAK 3TAHUN MATI DIDERA!!

sedih baca paper hari ni.... kanak2 seusia muda 3 tahun mati didera oleh ibu tiri..


kakak arwah menangis2 sehingga pengsan melihat mayat adiknya... bukan takat arwah sahaja.. adik arwah yang berusia setahun juga didera...dan skrg dirawat di hospital..

dari laporan akhbar UTUSAN, kematian Nordiana Qistina adalah kerana 73 kesan penderaan di seluruh tubuhnya dan organ dalaman arwah rosak teruk dan berdarah.

Ya ALLAH... macam manalah rasa arwah saat didera... 3 tahun lebih kurang umur dak syasya... sedihnya... kalau dah tak sanggup bela anak tiri tu.. bagi je kat ibu kandung balik.. kenapa perlu mendera sampai mati....


AL FATIHAH untuk Arwah Adik Nordiana Qistina...









nota AKU : anak-anak adalah ANUGERAH yang tak ternilai.... walaupun selasak, senakal mana anak anak kita... tetap kita kena jaga dengan sebaik-baiknya... kalau dah anugerah tu diambil balik... menyesal pun tiada gunanya....


5 comments:

imanamani said...

hospital tempat adik di bawa untuk rawatan .. 5 minit dari office aku..terkejut aku dengar berita semalam...

Fafau De Craft ( Zana ) said...

klu dia msh hidup,mcm mn laa dia menahan kesakitan tu kan..Allah lbh syg diye..zalimmm nya manusia skrng!

Safinaz said...

zaman skg manusia sanggup lakukan apa saja...sedih sgt,mangsa sebaya ngan anak saya.

Anonymous said...

semlm ternampak dlm utusan.
terus teringat arwah zulaikha :(
al-fatihah.

-wos-

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

kesian kan nasib arwah dan adik beradik... :(

to FAFAU>

mmg zalim.. hati lebih teruk dri binatang.

to SAFINAZ >

sedih kan..kecik lagi arwah...

to WOS >

AL FATIHAH tuk arwah dan arwah zulaikqa...