nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, April 6, 2011

2x5 , 5x2 SAMA JA !!!!

Betul kan kan kan sama ja. 2x5, 5x2 = jawapan yg sama. Takda beza punnnnnnnnnnn. Heheeee

So, sejak minggu lepas rutin aku udah bertukar menjadi cikgu sifir kat dak orked. Suh dia hafal sbb skrg subjek math dah masuk bab sifir.

Penat gak nak menyuruh dia hafal sifir. Byk tul alasan yg dia bg. Tp mau tak mau kena gak sbb kang time exam mau lmbt nak jwb. Skrg oklah, time buat latihan bleh tgk2 lagi.

Hope dlm bulan ni blehlah dak orked hafal sifir sekurangnya smp sifir 6.




Nota AKU : renung2, fikir2. = sama ja :D




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

thamsy.abdulwahab said...
This comment has been removed by the author.
rosdiana said...

2+5 dgn 5+2 pun sama.
ahhhh..
mmng sama je laa...

EraNaZeErA.. said...

to ROS >

ya..ya... anda mmg bijak.... saya suka ... sbb anda bijak...hehee